طبق گفته سام آمیک از آتلتیک ، بوگدان بوگدانوویچ ، گارد بازیکن آزاد با توافق با آتلانتا هاوکس موافقت کرده است.

بوگدان ، هاوکسعزرا شاو / گتی ایماژ

امیک روز یکشنبه در توئیت خود نوشت: “برگ پیشنهاد امضا شده هاوکس برای بوگدان بوگدانوویچ چهار سال است ، 72 میلیون دلار (همانطور که قبلاًChrisKirschner گزارش داده بود).” “یک گزینه بازیکن در سال چهارم وجود دارد. باز هم ، پادشاهان 48 ساعت فرصت دارند تا تصمیم بگیرند.”

نگهبان سال سوم در خارج از فصل به عنوان بازیکن آزاد بسیار مورد توجه بوده است. گفته می شود که میلواکی باکس با یک توافق نامه تجارت و تجارت برای خرید بوگدانوویچ از ساکرامنتو موافقت کرده است. با این حال ، بوگدانوویچ و باکس نمی توانند در مورد شرایط قرارداد او به توافق برسند. در صورت ارسال ظرف 48 ساعت آینده ، پادشاهان مجاز به مطابقت با پیشنهاد هاوکس هستند.

بوگدانوویچ فصل گذشته 15.1 امتیاز ، 3.4 ریباند و 3.4 پاس گل داده است. این بازیکن 28 ساله در مسابقات DBA 2014 NBA به طور کلی 27 ام شد ، اما تا سال 2017 در خارج از کشور بازی می کرد.

هاوکس در یک فصل خارج از مسابقات شلوغ مشغول به کار شدند و در تلاش برای ساختن یک لیست کالیبر قهرمانی با دانیلو گالیناری ، راجون رونو و کریس دان به خدمت گرفتند.

“جزئیات بیشتر در مورد معامله بوگدان بوگدانوویچ با آتلانتا (با پادشاهان 48 ساعت فرصت دارد) ، از هر منبع بهTheAthletic: تجارت 15٪ ، گزینه بازیکن فوق الذکر در سال شماره 4. اگر پادشاهان مسابقه دهند ، بوگدان باید ، در اصل ، یک بند منع تجارت برای یک سال “، ادامه داد آمیک.

[Via]