در میان همه گیری ها ، Netflix برای بیشتر ما یک مکان جالب است – قابل درک است. بنابراین ، اگر چیزی مثل من هستید و توانسته اید تقریباً همه فیلم ها و نمایش های تلویزیونی را که سرویس پخش جریانی ارائه می دهد مرور کنید ، پیشنهاد جدید کریس براون ممکن است علاقه شما را برانگیزد. خواننده “Go Crazy” روز پنجشنبه از طریق استوری اینستاگرام خود با Netflix تماس گرفت و از آنها خواست شروع به اضافه کردن موزیک ویدئوها کنند.

وی نوشت: “اگر كلیپ های موسیقی بخشی از Netflix باشند ، بسیار جالب خواهد بود.” “باعث می شود هنرمندان در معرض سلام قرار بگیرند.” به نظر می رسد ممکن است قهوه ای در اینجا چیزی باشد. داشتن فیلم ، نمایش تلویزیونی ، و ویدیو های موسیقی همه در یک مکان ایده آل خواهد بود ، و مطمئناً به شما کمک می کند تا هنرمندان نیاز به نوردهی چشم و گوش داشته باشند.

به نظر می رسد براون یک هفته کاملاً محکم را پشت سر می گذارد تا این ایده کاملاً درخشان را به Netflix منتقل کند. دیروز او یک سلفی با عنوان مقدس تر از شما به اشتراک گذاشت که می گوید: “نعمت های شما از نگرش شما ناشی می شود. خوشبخت باشید” و در روز سه شنبه ، یک تانک غول پیکر ، فوق العاده سریع و درجه نظامی به ارزش بیش از 500 هزار دلار به او اهدا شد Kanye West ، که مطمئن شد آن را در گرم به اشتراک بگذارد. او نوشت: “از كاني متشكرم”.

علاوه بر این ، در صورت از دست دادن آن ، در اوایل ماه نوامبر ، براون به لیست شگفت آور طولانی افراد مشهور پیوست تا حساب OnlyFans از جمله Michael B. Jordan ، Blac Chyna ، B. Simone ، Amber Rose ، Jordyn Woods و Cardi B را راه اندازی کند – به طور طبیعی طرفداران رفتند وحشی برای این.