تاکنون ، دنیای رپ شنیده است که گووپ و آدم برفی دیگر در گلوی یکدیگر نیستند. به مدت 15 سال بین این دو هنرمند برتر جدول رفت و برگشت وجود داشت و وقتی فرصتی برای آنها فراهم شد تا گذشته را پشت سر بگذارند ، آنها تصمیم گرفتند این کار را در جدیدترین ورزوز. این نمایش در تمام مدت متشنج بود ، زیرا بیش از یک میلیون نفر در هر زمان برای شنیدن آهنگهایی که هر هنرمند به دیگری مراجعه می کرد ، هماهنگ بودند ، اما در پایان ، آنها نشان دادند که این کار با خصومت انجام شده است. با این حال ، این مانع از مداخله دیگران در عقاید آنها نشده است ، از جمله Troy Ave که نمی تواند باور کند که بخشش به این راحتی جریان دارد.

از زمان حضور در ورزوز ، Jeezy صحبت کرده است که مایل نیست بار آن گوشت گاو را تا آخر عمر با خود حمل کند ، اما این دلیل کافی برای اصلاح نرده ها برای خیابان Troy نیست. در استوری اینستاگرام خود نوشت: “اگر کسی را دوست داشتی و ما در دوربین نمایش اجرا می کنیم .. خوب من حدس می زنم شما را در دوربین می کشم … # خیابانهاستیم. “

منظور او از هنری “پوکی لوک” کلارک است که در سال 2005 توسط گوچی مانه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در حالی که گفته می شد کلارک قصد داشت خانه رپ را سرقت کند. کلارک دوست جیزی بود و گوچی ادعا کرد که تیراندازی برای دفاع از خود بوده است. خواننده رپ بعداً به خاطر قتل متهم شد اما در پایان ، او پرونده را کتک زد.

این اولین بار نیست که Troy Ave در مورد یک رپر که جان دیگری را می گیرد ، صحبت می کند. در ماه مه ، او گفت که جیم جونز باید به دلیل حکم زندان مل موردا ، Tekashi 6ix9ine را می کشت.