اگر آن را از دست ندهید ، در بیشتر سال های 2020 ، بهاد بابی به دلیل استفاده از موهای خود در بافتن و استفاده از آرایش های تیره تر از رنگ واقعی پوست ، به فرهنگ فرهنگی متهم شد. در حالی که به نظر نمی رسید او در ابتدا از نظرات خسته شده باشد ، اما سرانجام چیزی او را مجبور کرد تا در ماه آوریل در اینستاگرام زندگی کند و از خودش دفاع کند. متأسفانه ، این فقط اوضاع را بسیار بدتر کرد.

“همه شما می گویید که من” سعی می کنم سیاه باشم “زیرا من … شاید [the] دلیل این است که من در هود بزرگ شده ام. تارزان، درست؟ داستان از تارزان، “او گفت. من قصد دارم فرض کنم شما داستان آن را می دانید تارزان ، و بنابراین می فهمید که چرا این اظهار نظر فوق العاده نامناسب بود. او در ادامه خود را با لیل کیم مقایسه کرد. “من از پایه های تیره تری استفاده کردم. لیل کیم از پایه ای استفاده می کند که – بی احترامی به لیل کیم ، من در واقع از طرفداران آن هستم. بی احترامی به او – اما این دختر از پایه ای که برای صورتش خیلی سبک است استفاده می کند.”

وی در پایان گفت: “چه کسی می خواهد سیاه باشد؟ من این را نمی فهمم! من فقط نمی توانم آن را درک کنم.”

حالا ، هشت ماه بعد ، بهاد باهبی – که ممکن است بسیاری فکر کنند – با عذرخواهی دیرهنگام ظاهر شده است. “من از هر کسی که از آنچه من گفتم رنجیده شده است عذرخواهی می کنم. این به معنای نحوه برداشت آن نبوده است. من می خواهم که شما درک کنید که منظور من این نیست به معنای بد من این جمله را می گفتم” شما در مورد “به معنای بد بودن آن نیستید” صحبت می کنید ، “او آخرین پست اینستاگرامی خود را شرح داده است – ویدئویی از توضیحات بیشتر خودش در مورد خودش.

“این آخرین باری است که من در مورد این موضوع از خودم دفاع خواهم کرد ، شما می توانید هر آنچه را که می خواهید بچرخانید اما من می دانم که منظور من واقعاً چیست.”

فیلم کامل را در زیر مشاهده کنید.