Benny The Butcher به سرعت به یکی از محبوب ترین بازی های رپ تبدیل شده است ، به طوری که بسیاری از هم ترانه سرایان دیگر قلم او را با بالاترین احترام نگه داشته اند. بنابراین ، بسیاری از رپرها پس از اطلاع از اینکه وی در جریان سفر به دالاس وال مارت مورد اصابت گلوله یک سرقت قرار گرفته است ، سریع بهبودی قصاب را بررسی کردند. طولی نکشید که بنی مشغول استراحت پای آسیب دیده خود در املاک پراکنده ریک راس بود و از بهترین تجربه مهمانی شام که رنزل ارائه داده بود لذت می برد. در حال حاضر ، او به تازگی لحظه ای طول کشید تا با جو بیگه پادکست جابجا شود ، که برای به روزرسانی سریع دست به کار شد.

بنی قصاب

پرنس ویلیامز / Wireimage / گتی ایماژ

جو بودن توصیه می کند: “دیگر وال مارت برای تو نیست ، رفیق” ، مستقیماً به تجارت ادامه می دهد. بنی می خندد. “N ** همانطور که به من گفت من باید شروع به رفتن به هدف و گه.” وقتی از او در مورد احساس این روزها س askedال شد ، مشخص است که بنی روحیه خود را حفظ کرده است. او نشان می دهد: “مثل اینکه من به n *** بگویم ، تا زمانی که مورد اصابت قرار نگیرم واقعاً احساس مشهور نمی کنم.” “من در خیابانها بوده ام. من همه نوع پیش بینی را از n *** گرفتم ، همه چیز را به n *** رساندم ، و آنها تا زمانی که من یک رپر نشدم تیراندازی نکردند. بنابراین من می فهمم که من من در یک صحنه متفاوت هستم و باید اینطور بازی کنم. ”

مثل این است که من به n *** بگویم ، تا زمانی که مورد اصابت قرار نگیرم واقعاً احساس مشهور نمی کنم. من در خیابان ها بوده ام. من انجام دادم همه نوع پیش بینی را از n *** گرفتم ، من همه ny را به n *** کردم ، و آنها من را شلیک نکردند تا اینکه من یک رپ شدم. بنابراین فهمیدم که در عرصه دیگری قرار دارم و باید اینگونه بازی کنم.

وی ادامه می دهد: “من خودم را یک چیز می بینم و دنیا من را چیز دیگری می داند.” “هیچ راهنمای این گه نیست.” هنگامی که ناگهان می پرسد آیا تیراندازی از نظر روحی روی بنی تأثیر گذاشته است ، قصاب تأیید می کند. وی اظهار داشت: “بله ، چنین است.” “این باعث می شود شما کسی شوید که نمی خواهید باشید. دیوانه شوید. اما همه چیز را لعنت کنید ، من روحیه خوبی دارم.” هنگامی که ناگهان درباره مهمانی های شام اخیر در املاک Renzel جویا می شود ، بنی آن را پایین نگه می دارد. “ما فقط مرد را لرزاندیم. این بزرگترین خانه ای است که در آن بوده ام. ما در آن مادربزرگ می خوریم و سیگار می کشیم و آن را لگد می زنیم.”

مال چند لحظه طول می کشد تا از بنی در مورد اخراج اخیر آندره 3000 از Young Thug سugال کند ، که پاسخ متفکرانه The Butcher را به دنبال دارد. وی اظهار داشت: “آن روز من چیزی یاد گرفتم.” “قهرمانان ما قهرمانان همه نیستند. او بدیهی است از آدمهای دیگر الهام گرفته و برای او خوب پیش رفته است. قهرمانان ما قهرمانان همه نیستند.”

مکالمه کامل زیر را بررسی کنید و مطمئن باشید که در بخش نظرات زیر عشق به بنی قصاب را نشان می دهید. برای اطلاعات بیشتر در مورد “پدربزرگ قصابی” که خود اعلام شده است ، “Benny The Butcher Talks Timeless Rap، Throws کلاه خود را در حلقه با” بار اثبات “پرتاب می کند ، اینجا را ببینید.

https://www.youtube.com/watch؟v=XxCBKxMyR-k