در یک اتفاق ناخوشایند ، بانی قصاب اخیراً پس از دزدی با اسلحه در دالاس تگزاس ، خود را درگیر دریافت گلوله ای به پای خود دید. خوشبختانه ، تیراندازی مرگبار نبود ، و طولی نکشید که بنی در راه بهبود بود – راهی که حتی او را به املاک پراکنده ریک راس آورد ، جایی که به نظر می رسید از یک جشن شکرگذاری به سبک لذت می برد.

اکنون ، یک روز از سالگرد یک سالگی گریسلدا حذف شده است Chine Gun چه کاری انجام می دهد ، بنی قصاب قصد خود برای بازگشت به غرفه را تأیید کرده است. گرچه مشخص نیست که آیا او در حال حاضر روی صندلی چرخدار باقی مانده است ، اما بنظر می رسد که در جلسه آینده خود برای انجام کارهای جدی الهام گرفته است ، که با احضار دی جی شای فقید این اثبات می شود. به عنوان یک شخصیت مهم در جنبش گریسلدا ، شای بعنوان مربی مختلفی برای وستساید گان ، کانوی و بنی خدمت می کرد و آنها را در مسیر رسیدن به ستاره هیپ هاپ راهنمایی می کرد و ایمان بی نظیری به مهارت خود به عنوان مأموریت فراهم می کرد.

“بنی” با به اشتراک گذاشتن عکسی نوستالژیک از او و شای در سالهای جوانی خود نوشت: “من وdjshaybsf مدت طولانی است که این کار را می کنیم”. “امروز کاش پسرم با من بود دوباره به آزمایشگاه برگشتم.” ناگفته نماند که او روحاً آنجا خواهد بود ، زیرا بنی با این خاطره خود زنده نگه می دارد – در واقع ، شای اخیراً با واکس احساسی “اشک های ابدی قطره” از کانوی جاودانه شد ، تقدیمی که اخیراً به مقام رسمی رسید ویدئو

در آرامش به دی جی شای آرام باشید. برای اطلاعات بیشتر در مورد قصاب ، مصاحبه اختصاصی ما با بنی را در اینجا ببینید.