ساعاتی پیش ، DaniLeigh و DaBaby با یک عاشقانه از سرگرفته شده خود علنی شدند. خواننده Def Jam تصویری را به اشتراک گذاشت که نشان می داد او را در آغوش گرفته است کرک رپ از پشت و او در زیرنویس با یک شکلک قلب او را “کودک من” صدا کرد. DaBaby در استوری اینستاگرام خود کمی عشق به دنی لی نشان داد زیرا آنها از غذا و موسیقی لذت می بردند ، اما سابق رپر قصد نداشت به او اجازه دهد عاشقانه خود را بدون تقلید از خود نشان دهد.

MeMe ، مادر دختر DaBaby ، حالا که DaBaby و DaniLeigh دوباره با هم هستند ، چند حرف برای گفتن داشت. او به استوری اینستاگرام خود رفت تا مجموعه ای از پیام ها را به همسر سابق خود به اشتراک بگذارد. ابتدا ، MeMe عکسی از او و DaBaby ارسال کرد و نوشت: “این یک ماه پیش بود” ، همراه با ایموجی هایی که با خنده گریه می کردند. در اسلایدی دیگر ، وی افزود: “من حرف خود را زدم ، بنابراین من تماس را ترک کردم. من همه چیز را برای همه آماده می کنم.

در اوایل سال جاری ، MeMe توهین به روش DaniLeigh کرد و خواننده را به وسواس فکری متهم کرد. دانی سعی کرد حمله لفظی را انجام دهد و از آن زمان تاکنون دو خانم به طور علنی یکدیگر را خطاب قرار نداده اند. در زیر داستان MeMe را ببینید.

الگوی رفتاری ، DaBaby ، DaniLeigh ، اینستاگرام
اینستاگرام
DaBaby ، DaniLeigh ، Meme ، Instagram
اینستاگرام
DaBaby ، DaniLeigh ، Instagram ، Meme
اینستاگرام