برونی جیمز جونیور بیش از یک سال گذشته مورد محبوبیت قرار گرفته است ، به خصوص در تمام فصل اول حضور خود در سیرا کانیون. گرچه برونی آمار پیشگامانه ای ارائه نداد ، اما واضح است که او توانایی بالایی دارد و با سخت کوشی ، مطمئناً می تواند خود را در دانشگاه های درجه یک قبل از جذب در NBA پیدا کند. برای تکمیل کار خود ، 16 ساله در کار سخت کار کرده است و هر از چند گاهی می توانید او را در شبکه های اجتماعی مشاهده کنید که برخی از ملاقات ها را بالا می برد.

با این حال ، به تازگی ، برونی در کنار پدرش در لس آنجلس دیده شد ، جایی که این دو در حال تمرین پدر و پسری بودند که دیدند برونی در حال انجام تمرینات زیادی است ، همه در حالی که برخی از اردک ها و برخی از عکسها را اجرا می کرد. در تصاویر زیر می بینید که چگونه برونی در کنار پدر پدر افسانه ای خود در کنار دادگاه راحت به نظر می رسد.

شاید چشمگیرترین تصویری که بعد از تمرین گرفته شده است ، که در آن به نظر می رسد برونی از یک جهش عظیم رشد کرده است. آخرین باری که قد او گزارش شد ، برونی 6’2 “بود” اگرچه اکنون به نظر می رسد که ممکن است 6’5 باشد. در نتیجه ظاهر او ، طرفداران بلافاصله وارد شبکه های اجتماعی شدند و نام او را در عرض چند دقیقه مطرح کردند.

اکنون ، بسیاری از طرفداران بسکتبال انتظار دارند که برانی NBA را بسازد ، اگرچه او هنوز چیزهای زیادی برای اثبات قبل از وقوع دارد. صرف نظر از این ، توییتر قصد نداشت یک فرصت خوب را از دست بدهد ، زیرا آنها جوک های خنده دار مربوط به شرایط را ارائه دادند.

در زیر برخی از بهترین واکنشها به جهش رشد برونی را بررسی کنید.