آنتونی دیویس ثابت کرد که بهترین تصمیم لس آنجلس لیکرز در این فصل گذشته است زیرا او با یک کارزار باورنکردنی تحقق شیمی عالی با لبرون جیمز را پشت سر گذاشت. همه می دانستند که دیویس یک بازیکن سوپراستار است اما اولین سال حضور در لس آنجلس قطعاً تأیید گفته های بسیاری بود که سالها گفته بودند. در پایان ، دیویس و لبرون توانستند در مرحله پلی آف NBA به سطح کاملا جدیدی صعود کنند و لیکرز را به یک قهرمانی NBA برساند.

در حال حاضر ، دیویس رسما یک بازیکن آزاد است به این معنی که تصمیمات بزرگی برای تصمیم گیری دارد. خرد متعارف این چند ماه اخیر این بود که دیویس به لس آنجلس برمی گردد اگرچه مدت معامله اش در هوا خواهد بود. طبق گفته Adrian Wojnarowski از ESPN ، دیویس در آستانه توافق با لیکرز است ، اگرچه طی چند روز آینده ، او تصمیم می گیرد که چه مدت دوست دارد لاکر باقی بماند.

برخی از هواداران نگران بودند که شاید دیویس بخواهد به تیم زادگاه خود ، شیکاگو بولز برود ، اگرچه پس از کسب یک عنوان قهرمانی ، دلیلی ندارد که AD به جای دیگری برود. لیکرز حداقل برای دو فصل آینده مدعی خواهد بود و قطعاً پشت سر هم قرار دادن دیویس-لبرون دشوار خواهد بود.

آن را در HNHH قفل نگه دارید زیرا ما همچنان به شما آخرین اخبار آژانس رایگان را ارائه می دهیم.

آنتونی دیویس

Douglas P. DeFelice / گتی ایماژ