همین چند شب پیش ، دنیای NBA با شور و هیجان روبرو شد زیرا مشخص شد که راسل وستبروک در عوض جان وال و انتخاب پیش نویس ، از هوستون راکتس به جادوگران واشنگتن معامله شده است. این حرکت مدتها مورد تحریک قرار گرفته بود ، هر چند دقیقاً تضمین نمی کرد که این اتفاق بزودی رخ دهد در هر صورت ، جادوگران و راکت ها در این فصل بازیکنان جدیدی خواهند داشت و هواداران از دیدن نحوه بازی هیجان زده می شوند.

در همین حال ، بردلی بیل بازیکن ستاره ویزاردز اکنون از وال خداحافظی می کند ، که در چند سال گذشته به عنوان مربی او عمل کرده است. در پست IG زیر ، پیام احساسی Beal برای ستاره جدید Rockets را مشاهده می کنید.

در هر بل:

“متشکرم !! نمی توانید آن دو کلمه را به اندازه کافی بگویید. شما من را به عنوان توله سگ جوان در HS پذیرفتید و سپس 8 سال شگفت انگیز را در DC پذیرفتید! دیوار / بیل از یکدیگر متنفر بودند بیشترین مقدار BS ما بود ، اما من و شما هر دو واقعیت را می دانند! شما برادر من 4L هستید و این پیوند بسیار بزرگتر از این بازی است که ما بازی می کنیم! ما خاطرات شگفت انگیزی داشتیم که همیشه گرامی داشته می شوند و هرگز فراموش نمی شوند! شهر DC شما را دوست دارد و از هر اونس خون قدردانی می کند ، عرق و اشکی که به بازی و جامعه بخشیدید. آثار و نام شما در پایتخت کشورها ادامه خواهد یافت.

اکنون ، بیل می تواند با وستبروک بازی کند که به نظر می رسد مصمم است که این تیم جادوگران را به مرحله پلی آف برگرداند. با شروع فصل فقط در چند هفته ، خواهیم دید که این دو هم تیمی چه مقدار شیمیایی با هم دارند.

جان وال و بردلی بیل

جان مک دانل / واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ