امسال بسیاری از افراد عزیزان خود را از دست داده اند و کنار آمدن با آنها سخت است.

دیروز ، برادر وندی ویلیامز ، تامی ویلیامز ، در 8 دسامبر به اینستاگرام زنده رفت و اعلام کرد مادرشان ، شرلی ویلیامز ، یکشنبه گذشته ، 6 دسامبر درگذشت. با این حال ، یک روز قبل ، در 7 دسامبر ، وندی. در حالی که تمام مشکی پوشید ، اعلام شد نمایش وندی ویلیامز که مادرش “هفته های زیادی ، خیلی خیلی خیلی زیاد” از دنیا رفت.

پس از دیدن اعلامیه وندی ، تامی در ویدئوی خود گفت: “حالا شاید برخی از شما ببینند وندی چه چیزی را تجربه کرده است. این سلامت روان است.” او همچنین به بینندگان یادآوری می کند که وندی انسانی است ، و همچنین در کنار سایر نقش ها مادر و خواهر نیز هست.

مرگ مادر وندی ویلیامز

آسترید استویارز / گتی ایماژ

هواداران بسیار حمایت کرده و عشق و تسلیت خود را به وندی نشان داده اند. طرفداران همچنین خواستار عذرخواهی برای وندی از کسانی هستند که اوایل سال جاری از او انتقاد کردند.

تامی همچنین گفت که بارها به وندی گفته است که “او نمی داند چگونه یک روز تعطیل کند.” وی ادامه داد: “سلامت روان ، سلامت جسمی – این چیزی است که آنها برای شما روزهای مرخصی می دهند.”

پس از علنی شدن خبر درگذشت مادرش ، وندی روز بعد در حالی که اشک هایش را فشار داد ، اعلامیه خود را اعلام کرد. “او زیبا و آرام و در محاصره عشق از دنیا رفت.”

[via]