اگر یک چیز وجود داشته باشد که بتواند مردم را به هم نزدیک کند ، این بازگشت لیپ وین است. همانطور که اتفاق می افتد ، در آن زمان بازگشت پیروزمندانه او است ، و ویزی تایید می کند که پیش بینی کرده است بدون سقف 3 جمعه ، 27 نوامبر با شکوه کامل می رسد. با توجه به اینکه DJ Khaled قرار است مسئولیت های میزبانی را بر عهده بگیرد ، مطمئناً یک امر کاملاً مقیاس بزرگ خواهد بود ، واقعیتی که قبلاً با چند قطعه امیدوار کننده – از جمله یکی از مواردی که Young Money را در یک انفجار تازه از گذشته پیوست ، نشان داده است.

Lil Wayne بدون سقف 3

اتان میلر / گتی ایماژ

و در حالی که برخی از هواداران به دنبال حمایت او از دونالد ترامپ ، که در نهایت با جو بایدن در انتخابات اخیر شکست خورد ، اذیت شدند از لیل وین ، به نظر می رسد همه کم و بیش بخشیده شده است. به هر حال ، Mixtape Wayne زیاد اوقات زیاد نمی آید و وقتی این کار را می کند ، می توانید شرط ببندید که ممکن است ضربه محکم و ناگهانی داشته باشد. و تعداد کمی می توانند این کار را به روشی جذاب مانند Weezy ، رقیب مکرر برای افراد آرزو ، انجام دهند بهترین رپر زنده موقعیت صادقانه بگویم ، مخلوط های او نقش برجسته ای در وهله اول او داشت ، بنابراین باید جالب باشد که ببینیم چگونه بدون سقف 3 به گفتگو اضافه می کند.

در فاصله چند روز از پروژه ، ما برخی از واکنشهای اولیه را در مورد این فاش کردن بزرگ جمع آوری کرده ایم. واضح است که لیل وین هنوز هم می تواند مردم را مجذوب خود کند و از دیدن Weezy در بالای همه موضوعات پرطرفدار هنگام جمعه و بدون سقف 3 قل خوردن. آیا شما تنظیم می شوید؟