اسکیپ بی لس همیشه به خاطر کارهای خشن خود در تلویزیون و شبکه های اجتماعی شناخته شده است. منظور ما از شوخی ، معمولاً ورزشهای عجیب و غریب ورزشی اوست. هر وقت Bayless دهان خود را باز می کند ، معمولاً می توانید انتظار داشته باشید که او حرفی بزند که بلافاصله با آن مخالف باشید. این مسئله خصوصاً هر زمان که او در مورد افرادی مانند لبران جیمز و حتی تیم محبوبش ، کابوی های دالاس صحبت کند ، بیشتر صدق می کند.

در حالی که Bayless در این فصل درد زیادی از جانب کابوی های خود متحمل شده است ، آنها در واقع دیروز مقابل مینه سوتا وایکینگ ها پیروز شدند. در نتیجه ، Bayless تصمیم گرفت جدول زمانی توییتر را با شاید بدترین ویدیویی که تاکنون ساخته شکنجه کند. در کلیپ زیر می بینید که Bayless بهترین تلاش خود را برای رقص انجام می دهد و اگر بخواهم رک و پوست کنده بگویم حتی توصیف این موضوع به عنوان رقصیدن نیز دشوار بود ، با توجه به اینکه در واقع کمی حرکت می کند.

Bayless بلافاصله برای این ویدئو کباب شد ، و شایسته این کار بود. البته ، بیلس هیچ یک از این نفرت ها را تصدیق نکرد زیرا او به سادگی یکی از م tثرترین ترول های تاریخ رسانه های ورزشی است. او به سادگی برای حرف های شما اهمیتی ندارد و در پایان روز ، باید به آن احترام بگذارید.

ما فقط امیدواریم که بی چون و چرا شانون شارپ ، مجری برنامه ، به او در مورد کلیپ صحبت می کند. شاید او بتواند ما را از شر هراس ترسیمی در اواخر شب نجات دهد.

رد Bayless

پل زیمرمن / گتی ایماژ