در حالی که فوتبال دسته پایین معمولاً در رادار ما نیست ، اما مطمئناً برخی حوادث بسیار وحشیانه هستند که نمی توان گزارش داد. یک رویداد از این دست روز شنبه در حالی رخ داد که FC Preston North End FC در مسابقات قهرمانی Sky Bet به شفیلد ونزدی رفت. در پایان ، این پرستون نورث اند بود که با پیروزی یک بر صفر به پیروزی رسید ، اگرچه این بازیکن آنها دارنل فیشر بود که در نهایت در نیمه دوم نمایش را با عجیب و غریب به سرقت برد.

در کلیپ زیر ، فیشر دیده می شود که در تلاش برای دفاع از بازیکن شفیلد ، کالوم پاترسون ، روی ضربه کرنر است. وقتی آنها به هم نزدیک می شوند ، فیشر قبل از اینکه برای بار دوم این کار را انجام دهد آلت تناسلی پیترسون را می گیرد. پاترسون سرانجام کاملاً عصبانی می شود و به داور سیگنال می دهد ، زیرا او کاری را انجام نمی دهد زیرا او به سادگی شاهد وقوع حادثه نبوده است.

اتحادیه فوتبال در حال بررسی این حادثه است که دقیقاً نشانه خوبی برای فیشر نیست که در 4K گرفتار شده و در شبکه های اجتماعی ارسال شده است. با شگفت انگیز بودن شواهد ویدئویی ، کاملاً واضح است که فیشر به احتمال زیاد مجازات خواهد شد ، گرچه هنوز باید دید.

نیازی به گفتن نیست که شاید فیشر بخواهد قبل از این که بار دیگر بدلکاری کند ، بار دیگر فکر کند.

کالوم پترسون

یان کروگر / گتی ایماژ