مرز نامشخص و اغلب ریز بین فرهنگ پاپ و سیاست در حالی که مقامات دولت برای کمک به آنها در هماهنگی با رای دهندگان به روندها اعتماد کرده اند ، کمتر مورد توجه قرار می گیرد. در نسل های گذشته ، ما شاهد قطع ارتباط سیاستمداران با جوانان یا فرهنگ بوده ایم ، اما در جامعه امروز ، غیر معمول نیست که مسئولان منتخب در کنار روزنامه های خبری نشسته باشند که در گذشته نادیده گرفته می شدند. باشگاه صبحانه به طور منظم از سیاستمداران برای صحبت در مورد سیاست ها و تغییر از طریق اندرو یانگ ، استیسی آبرامز ، معاون منتخب رئیس جمهور کامالا هریس و رئیس جمهور منتخب جو بایدن ، به سکوهای خود دعوت کرده است. روز چهارشنبه (25 نوامبر) ، نمایش رادیویی از باراک اوباما ، رئیس جمهور پیشین استقبال کرد و چند جمله از وی باعث سر و صدا شد.

باراک اوباما ، اسپانیایی زبانان ، انجیلی ها ، ترامپ
الکس وونگ / کارمندان / گتی ایماژ

رئیس جمهور نه تنها چند ایده در مورد دولت فعلی و بعدی کاخ سفید به اشتراک گذاشت ، بلکه او کتاب خود را که اخیراً منتشر شده است ، تبلیغ کرد ، یک سرزمین موعود. در حالی که با باشگاه صبحانه، اوباما در مورد انتخابات سال 2020 اظهار نظر کرد ، به ویژه تشخیص داد که درصد زیادی از رای دهندگان اسپانیایی تبار و لاتین تبار از ترامپ برای انتخاب مجدد انتخابات حمایت می کنند.

اوباما گفت: “مردم در مورد بسیاری از افراد اسپانیایی تبار رای دهنده به ترامپ تعجب کردند ، اما تعداد زیادی از اسپانیایی تبارهای انجیلی وجود دارد که می دانید این واقعیت است که ترامپ درباره نژادپرستانه مکزیکی ها صحبت می کند یا بازداشت شدگان ، کارگران فاقد سند را در قفس قرار می دهد. “آنها فکر می کنند این مهمتر از این واقعیت است که وی از عقاید آنها در مورد ازدواج یا سقط جنین همجنسگرا حمایت می کند.”

این اظهارات توسط بسیاری از جمهوری خواهان به عنوان مهمات علیه پرزیدنت اوباما همانطور که وی او را صدا می زدند ، استفاده شد و وی را نژادپرست خواندند. با این حال ، دیگران از او دفاع كردند و خاطرنشان كردند كه او فقط بخصوص در مورد انجیلی ها صحبت می كند. می توانید تماشا کنید باشگاه صبحانهمصاحبه کامل با رئیس جمهور باراک اوباما در زیر و چند پاسخ به نظرات وی را بخوانید.

https://www.youtube.com/watch؟v=jezBwRpwszM