همه ما دریک را به عنوان یکی از افسانه ترین هنرمندان زمان خود می شناسیم. او با تعداد بیشماری آهنگ و آلبوم کلاسیک آشنا شده است و در ساخت کارهای موفق بعدی خود با عنوان پسر عاشق گواهی شده. به نظر می رسد بومی تورنتو هیچ غلطی نمی تواند بکند.

همانطور که بسیاری از شما می دانید برای شروع کار خود ، این خواننده رپ در نمایش محبوب نوجوانان کانادا بازی کرد دگراسی، بنابراین شما می دانید که او نیز برنده بازیگری است. اما آیا او به اندازه کافی مهارت دارد که رئیس جمهور باراک اوباما را به تصویر بکشد؟


جو مورفی / NBAE از طریق گتی ایماژ

اوباما در حال تبلیغ خاطرات جدید خود بوده است آ سرزمین موعود با فشار دادن در باشگاه صبحانه ، و همچنین در مجتمع 360 با مورمن سریع. پرزیدنت اوباما در مورد موضوعات مختلفی در جهان صحبت کرده است ، از جمله نژادپرستی ، COVID-19 و البته همه مواردی که به رکوردشکنی کتاب جدید او می پردازد. اوباما در حین صحبت با Speedy Morman حتی در مورد اینکه چه کسی برای بازی در فیلم آینده در مورد زندگی او مناسب است ، صحبت کرد و مهر تأیید ریاست جمهوری خود را به دریک داد.

اوباما گفت: “این را می گویم: به نظر می رسد دریک می تواند هر کاری را که بخواهد انجام دهد.” “شما می دانید که دریک چه چیزهایی دارد – مهمتر از همه ، فکر می کنم – مهر تأیید خانواده من. من گمان می کنم مالیا و ساشا با آن خوب خواهند بود.”

https://www.youtube.com/watch؟v=wKT5X8I5oW0

همانطور که توسط HipHopDX اشاره شد ، دریک قبلاً علاقه خود را برای به دست آوردن نقش اصلی در یک فیلم غیر قابل اجتناب از اوباما در سال 2012 اعلام کرده بود.

وی در آن زمان گفت: “امیدوارم کسی به زودی فیلمی درباره زندگی اوباما بسازد ، زیرا من می توانستم نقش او را بازی کنم.” “این هدف است. من تمام آدرس ها را تماشا می کنم. هر وقت او را در تلویزیون می بینم ، کانال را تغییر نمی دهم. قطعاً توجه می کنم و به صدای صدای او گوش می دهم. اگر از کسی که مرا می شناسد بپرسید ، من” من از نظر برداشت بسیار خوب هستم. مدتی است که متن می خوانم. می خواهم کار بزرگی انجام دهم. می خواهم برای فرهنگ خود کاری انجام دهم: افراد جوان تر که هنوز با همه اتفاقات سازگار هستند. من در واقع می نویسم با دوستانم در حال حاضر “


جو رادل / گتی ایماژ

فکر می کنید دریک گزینه خوبی برای بازی در باراک اوباما باشد؟

[via]