همانطور که شاهد هجوم دستگیری و قتل هنرمندان رپ در سال 2020 بوده ایم ، همچنین رپ هایی که برای ارائه مشاوره و بینش در مورد چگونگی جلوگیری از دردسرها رو به افزایش هستند ، افزایش یافته است. قبل از تسلیم شدن به مقامات فدرال ، کازانوا توضیح داد که رپرها باید از شرکتی که نگهداری می کنند آگاهی بیشتری داشته باشند زیرا “ما یک هدف هستیم.” Fat Joe و Maino همچنین در مورد از دست دادن زندگی و آزادی هنرمندان گفتگو کردند ، و توافق کردند که اگر یک خواننده رپ واقعاً بخواهد از زندگی خیابانی بلند شود ، باید ارتباط خود را با افراد و رفتارهایی که باعث سنگینی آنها می شود قطع کنند.

بازی ، رپرها ، مرگ ، تیراندازی ، خشونت با اسلحه
آرایا دوهنی / استرینگر / گتی ایماژ

بازی همچنین با دادن اندکی مشاوره به هنرمندان درحال ظهور و مشتاق نظر خود را در مورد این موضوع به اشتراک گذاشته است. وی در توییتی نوشت: “امسال 10 رپر به تنهایی شلیك كردند و كشته شدند و n * ggas می خواهد از توصیه های من برای هنرمندان آینده مطلع شود … F * CK را در خانه بمانید. # Fuck2020.” سپس بازی اضافه کرد ، “N * ggas توسط برنامه های iPhone این روزها کشته می شود.”

این نسلی است که دوست دارد همه چیز در مورد زندگی خود ، قانونی و غیرقانونی را ارسال کند و همچنین در مصاحبه ها جزئیات فرار از زندگی خود را ارائه دهد. دی جی ولاد تلویزیون ولاد امروز (8 دسامبر) پس از مشخص شدن مصاحبه وی با کازانوا به عنوان مدرکی در پرونده در انتظار رسیدگی به پرونده RICO ، به عنوان یک موضوع پرطرفدار در آمد.