مردم بیش از مصاحبه ای که او و Cari Champion با جیک پل انجام داده بودند به دنبال سر جمل هیل می آمدند. بوکسور تبدیل شده به وبلاگ نویسی اخیراً پس از بیرون کشیدن نیت رابینسون در یک مسابقه ، یک پیروزی بدست آورد و برای یک مجازی نشست. معاون مصاحبه با جمله و کاری. در طول این بخش ، خانمها با پل شوخی کردند و از او پرسیدند که آیا پیروزی بزرگ او یک حرکت نژادپرستانه است؟

Jemele Hill ، قهرمان CAri ، Jake Paul ، نژاد پرست ، قهرمان Nate

“جیک ، با توجه به اینکه ما در مکالمات نژادی خود در کجای آمریکا هستیم ، آیا کاری که شما با نیت رابینسون انجام دادید نژادپرستانه بود؟” از جمله پرسید. کاری با خندیدن و اضافه کردن “این سوال هفته است!” جیک آن را جدی گرفت و با لبخندی بر لب گفت: “نه ، دیگر با من بازی نکن ، بیا!”

جمله در مورد تماشای یک مرد سفید پوست که یک مرد سیاه پوست را ناک اوت می کرد ، یک سوژه ایجاد کرد و همه آنها از لحظه به بحث در مورد لحظه سرقت نمایش ادامه دادند. مردم سریع به جمله و کاری برای اظهار نظر حمله کردند و آنها هر دو در شبکه های اجتماعی حاضر شدند و گفتند که این برنامه از قبل برنامه ریزی شده است.

كاری در توئیتی گفت: “Y’all ،jemelehill و من با اجازه داشتیم ترول را ترول می كردیم.” “این مصاحبه ای با وزن نبود. این مسخره آمیز بود – شما به همه زمینه ها احتیاج دارید؟ اگر شما نمی توانید صدای خنده ، اتصال بد WiFi – smh را بشنوید. بنابراین برای خشمگینان! 1130 شب در @ VICETV. “

یک کاربر توییتر نوشت که آنها اعتقاد داشتند این یک سوال بی ضرر است که به معنای شوخی است. جمله پاسخ داد که چنین است ، افزود: “اکنون می خندم که مردم واقعاً فکر می کردند ما جدی هستیم.” در زیر سوال جنجالی و چند واکنش تاول زده را بررسی کنید.