لیل وین وقتی پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 با دونالد ترامپ عکس گرفت ، نامزد جمهوری خواه از پذیرفتن آن خودداری می کند ، اینترنت را شوکه کرد. این خواننده رپ به طرح پلاتین رئیس جمهور برای سیاه پوستان آمریكایی استناد كرد ، اما در واقع بسیاری از طرفداران وی تصور می كنند كه تایید وی بیشتر با كتاب جیبش مطابقت داشته است.

یک نفر که وقتی وین به عنوان طرفدار ترامپ ظاهر شد ، کوچکترین تعجب نکرد ، Boosie Badazz بود.

همانطور که او هفته گذشته از تیراندازی خود بهبود یافت ، بخشهایی از آخرین مصاحبه Boosie با VladTV در حال انتشار است و در جدیدترین ویدئو ، رپ باتون روژ در مورد سیاه پوستان حمایت از ترامپ صحبت می کند ، با تمرکز بر لیل وین.

Boosie پس از اینکه فهمید کامالا هریس با ادعای گوش دادن به توپاک ، او را برنده کرد ، به این موضوع پرداخت که چرا او از رای دادن لیل تونچی به ترامپ تعجب نکرد.

بوسی گفت: “من همیشه احساس می کردم وین به شدت به اعتقادات سیاهان ما اهمیت نمی دهد. من همیشه احساس می کردم وین احساس می کند بیش از سیاه پوستان ثروتمند است.” “من واقعاً فکر می کنم که او بیشتر به خودش نگاه می کند که ثروتمند است زیرا فکر می کنم به همین دلیل است [didn’t go with] بایدن از آنجا که 60 taxes مالیات ، بایدن لعنتی سقوط. و وین احتمالاً به کیف و خانواده اش فکر می کند. و او حق دارد که اگر می خواهد آن طور فکر کند ، آن طور فکر کند. اما هرگز نمی توانستم. من فقط احساس نمی کنم وین علاقه زیادی به میراث سیاه ما دارد. “

https://www.youtube.com/watch؟v=xDEcf8NhRAk

50 سنت نیز با استناد به طرح مالیاتی بایدن برای ثروتمندان ، به تأیید ترامپ برای انتخاب مجدد نزدیک شد. به نظر شما Boosie نکته ای دارد؟