آمازون در حال آغاز تحقیق در مورد دستگاه الکسا است ، پس از آنکه گروه پارلمانی همه جانبه بریتانیا علیه ضد یهودگرایی کشف کرد که برخی از سوالات پاسخ های ضد یهودی الکسا را ​​تحریک می کند.

آمازون ، الکسا ، ضد یهودیتاستفان برشیر / گتی ایماژ

“بنابراین ما مبهوت شدیم که متوجه شدیم که سرویس صوتی الکسا پیام هایی از وب سایت های ضد یهود و تئوری های توطئه را با استفاده از نقل قول های انتخابی و منابع گمراه کننده در پاسخ به تعدادی از سوالات در مورد مردم یهود ، هولوکاست و ضد یهود ارائه می دهد ،” نامه ای که توسط این گروه به مدیران آمازون انگلیس می رود. “آیا می توانید توضیح دهید که چگونه این اتفاق افتاده است و بلافاصله برای اصلاح این مسئله چه خواهید کرد؟ … موضوع با وزیر کشور مطرح شده است و ما با پلیس تماس خواهیم گرفت ، تا آنها بتوانند در مورد هرگونه نقض نظر دهند. قانون ارتباطات یا تحریک نژادی. “

این گروه دریافت که الکسا در پاسخ به بسیاری از س aboutالات در مورد یهودیت ، اطلاعات مربوط به صفحه ویکی پدیای “Jew Watch” را استناد می کند ، “Jew Watch” به عنوان یک وب سایت انکار کامل هولوکاست ضد یهودی است.

مدیران آمازون در بیانیه ای گفتند: “ما سیاست تحمل صفر در برابر محتوای تبعیض آمیز و توهین آمیز داریم.” “وقتی این نوع محتوا را تشخیص می دهیم ، پاسخ هایی را که مطابق با خط مشی ما نیستند ، به طور فعال بررسی و مسدود می کنیم ، همانطور که در این مورد انجام دادیم.”

آمازون همچنین در اوایل سال جاری از جنبش Black Lives Matter پشتیبانی کرده است.

[Via]