ما امیدواریم که همه بتوانند از شکرگذاری به هر طریقی که ایمن باشد لذت ببرند ، حتی اگر این به معنای لگد زدن مجدد به گهواره با گپ خانوادگی مجازی باشد که از طریق بزرگنمایی انجام می شود. برای سوپراستارهای رپ Cardi B و Offset ، خوشبختانه این فصل تعطیلات شامل طلاق نمی شود و فقط رقص زیاد با خانواده و دوستان است. حتی به نظر می رسد که Migos homie Quavo نیز در آنجا جشن گرفته بود!

cardi b offset quavo Thanksgiving 2020
تصویر: اریک ووکه / گتی ایماژ برای Uber Eats

“اوه همین کاری است که شما در طبقه پایین انجام می دهید !!” Quavo به عنوان عنوان ویدیویی را نوشت که آفست به Gram ارسال کرد. تمام افراد معروف به “ال جودیدرو” ساخته دومینیکن ساخته چیمبالا و بولین 47 می رفتند ، بدیهی است که ضربان های با صدای بلند ضروری بود. کاردی را می توان دید که در حین آموزش ، لباس راحتی ورزشی را تکان می دهد. این لحظه ای است که نه تنها باعث ایجاد یک لحظه ویروسی خوب درگیر شدن با برخی از ستاره های هیپ هاپ مورد علاقه شما می شود ، بلکه در سطح وسیع تری تماشای افرادی که از تعطیلات لذت می برند با وجود فاصله اجتماعی که در نتیجه COVID اعمال می شود ، احساس خوبی دارد – 19 همه گیری.

در طرف دیگر ، دیدن اینکه این زوج هیپ هاپ با هم کنار می آیند و دعوا نمی کنند بسیار عالی است. همانطور که قبلا ذکر کردیم ، تعرض به حریم شخصی ملکه رپ قبل از تغییر نظر و درخواست اواخر ماه جاری رسماً خواستار طلاق از افست شد. صرف نظر از اینکه در مورد پروژه های موسیقی مربوط به آنها ، واقعیت شما در کجاست ، هیچ کس نمی خواهد ببیند که Cardi B و Offset قادر به برقراری ارتباط نیستند. به خاطر Kulture ، بیایید امیدوار باشیم که آنها روزهای بهتری را در پیش داشته باشند مانند دیروز براساس “فیلمهایی” که تصمیم گرفتند برای جهانیان به اشتراک بگذارند.

در زیر ببینید که چگونه Offset و Cardi B با هم از شکرگذاری خود لذت بردند: