Juice WRLD یکی از بزرگترین ترانه سراها در نسل خود بود. او یک خواننده رپ با استعداد بود و مهارت جدی در ملودی داشت ، و به دلیل تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین هنرمندان در جهان ، مسیر واضحی را برای خود رقم زد. او در سن 21 سالگی درگذشت. همه ما می دانیم که جویس چیزهای زیادی در او باقی مانده بود ، بنابراین واقعاً ناراحت کننده است که امروز ، در بیست و دومین سالگرد تولد او ، میراث او را جشن بگیریم.

Juice WRLD با تک آهنگ جدید پس از مرگ بنام بلانکو به نام “Real Shit” توسط همه دوستان ، طرفداران و خانواده اش در روزی که باید برای یک هنرمند روز خوبی باشد جشن گرفته می شود. همانطور که نزدیک سالگرد درگذشت او بودیم ، کارملا والاس ، مادر جویس ، کنار هم نشست و در مورد تمام تولدی که او با جویس گذراند ، تأمل کرد و پیامی لمس کننده در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

کارملا نوشت: “من و جراد هر دو جشن تولدمان را دوست داشتیم – مال من فقط دو هفته قبل از اوست.” “در روزهای خاص ما ده ها و ده ها بار در طول روز تولد یکدیگر را آرزو می کردیم. اکنون دوست دارم به تمام” تولدهای مبارک “که برای آینده پس انداز کردیم فکر کنم. جراد امروز 22 ساله بود.

او برای همیشه نور زندگی من خواهد بود. امروز ، ما از او ، استعداد و خلاقیت بی حد و حصر او و کمک های او به دنیا تجلیل می کنیم. او از طریق هنر خود حقیقت خود را بیان کرد. “


ایزابل اینفانتس / تصاویر PA از طریق گتی ایماژ

عشق خود را برای کارملا والاس ، و همچنین بقیه اعضای Juice WRLD ، دوستان و عزیزان امروز ارسال کنید. LLJW