لارسا پیپن در حالیکه با مالک بیسلی دست به دست شده بود ، دیده شد ، وی که اخیراً قراردادی 5 ساله و 60 میلیون دلاری با تیم مینه سوتا تیمبرولوز امضا کرده است. در ابتدا ، مردم نگران فاصله سنی آشکار در رابطه جوانه زدن خود بودند. لارسا ، 46 ساله ، تقریباً دو برابر سن بالر است که 24 سال دارد. با این حال ، چیزی که مردم در ابتدا درک نکردند این واقعیت است که مالک بیسلی یک همسر کاملاً الاغی در خانه دارد.

به نظر می رسد ما یک رسوایی تمام عیار را در دست خود داریم. شاید لارسا پیپن به درام Khloé Kardashian با تریستان تامپسون حسادت می کرد ، یا شاید او واقعاً از اینکه قرار است با یک مرد متاهل قرار بگیرد غافل بود ، اما اکنون در این کار است و حتی افراد نزدیک به او نیز خجالت می کشند.


Matthew Maxey / Icon Sportswire از طریق گتی ایماژ

اسکاتی پیپن جونیور ، پسر اسکاتی و لارسا پیپن ، گرفتار “دوست داشتن” دسته ای از توییت ها شده است که به نظر می رسد در تصمیمات فعلی مادرش اخم کرده اند. هوپر 20 ساله در Vanderbilt ظاهرا از زندگی دوستانه مادرش که شامل مواردی مانند Future ، Tristan Thompson و … می شود ، خسته شده است. از جمله لایک های او می توان به یک توییت نوشت: “ببینید مادر چقدر ناامید است … این قلبم را می شکند” و دیگری که می گوید: “من صادقانه برای اسکاتی پیپن جونیور احساس بدی دارم. آن مرد جوان باید با این کار کنار بیاید هر هفته دیگر. دیگر کافی است. ” وی حتی درمورد احساس “مادرش” درحال تعقیب “هم امضا کرد.

گویا کافی نبود که مادرش با یک مرد متاهل معاشرت می کند ، همینطور مشخص می شود که مالک بیسلی همزمان با زن دیگری خیانت می کرده است. بله

این وضعیت همچنان زشت و زشت تر می شود. شما باید احساس کنید برای اسکاتی پیپن جونیور.