در روزی که ورود Nas ‘را دیده است نستراداموس و لوید بانک The Hunger For More 2 ، یک پروژه با موفقیت در برابر آزمایش زمان مقاومت کرده است – اولین بازی اسنوپ داگ در سال 1993 سگ سبک مسلماً یکی از بهترین آلبوم های هیپ هاپ ساخته شده است. یادگاری از دوران مرگ ردیف که وی و دکتر دره را به سطوح جدیدی از سوپردارمی منجنیق کرد ، این پروژه همچنان به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از قانون کلاسیک با ظرافت پیر می شود. و حالا ، بیست و هفت سال از انتشار اولیه آن ، اسنوپ داگ همچنان به جشن گرفتن آلبومی ادامه می دهد که یکی از افسانه ای ترین کارهای این بازی را آغاز کرد.

اسنوپ داگ داگ استایل

J. Shearer / WireImage / گتی ایماژ

داگ با رونمایی از یک کپسول تجاری کاملاً جدید در صفحه اینستاگرام خود می نویسد: “جشن 27 سالگی # سبک داگی”. “من با کت بمب افکن ، تی شرت و لباس بوکس خود بسته نرم افزاری مخصوصی برای yall درست کردم. آن را در سایت snoopermarket.com تهیه کنید.” شما می توانید از طرح های زیر دیدن کنید ، که در همه آنها برجسته ترین آثار هنری آلبوم برجسته و بسیار جذاب Jo Cool است. در حقیقت ، ما اخیراً چند افسانه ساحل غربی را در حین یک جلسه استودیویی حماسی ، کت پوشیدن را گرفتیم ، هر دو DJ Quik و Xzibit نماینده پروژه عمو اسنوپ بودند.

کپسول لباس را کنار بگذارید ، ما می خواهیم صمیمانه تبریک خود را به Big Snoop برای جشن یک سال دیگر به اشتراک بگذاریم سگ سبک آلبومی که تا به امروز محبوب ، کاملاً لذت بخش و محبوب محبوب جهانی بوده است. با داشتن آهنگ های خارق العاده مانند “Gin & Juice” ، “Murder Was The Case” ، “Ain’t No Fun” ، “Who I’m I؟” ، “Pump Pump” و موارد دیگر ، “شما نمی توانید با پرتاب این موارد از دست بدهید یکی در چرخش ، به خصوص در این روز تولد مهم.

جدید Snoop را بررسی کنید سبک سگ بسته لباس زیر ، و مطمئن شوید که صدا را با کاهش مورد علاقه خود را در بخش نظرات زیر است.