به سختی در ماه دسامبر به سر می برد و – همانطور که انتظار می رفت – ماریا کری در کریسمس به سر می برد. او اولین تریلر خود را برای او معرفی کرد جادویی ویژه کریسمس با همکاری Apple TV + در تاریخ 27 نوامبر ، که شامل چند چهره آشنا مانند ، اسنوپ داگ ، جنیفر هادسون ، آریانا گرانده ، تیفانی هدیش ، بیلی آیشنر ، جرمین دوپری ، میستی کوپلند و میکال-میشل هریس بود.

اما به نظر می رسد که اسنوپ داگ به خصوص در مورد ویژه جشن کریسمس که از امروز به اپل تی وی + منتشر شد ، احساس تمرکز کرده است. رپر “Drop It Like It Hot” عصر دیروز برای جشن گرفتن یک سری عکس با کری و دوپری را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. او همچنین یک فیلم ضبط شده صریح از خودش را پوشید که لباس بابانوئل را پوشیده بود ، و در مورد همبرگرهای وگان صحبت می کرد – مشخص نیست که ارتباط آن مکالمه چه بود ، اما با این وجود خنده دار است.

اسنوپ داگ چند هفته بسیار هیجان انگیز داشته است. از زمان اظهار نظر شگفت آور و سرگرم کننده بوکس خود در خلال مبارزات جیک پل و مایک تایسون در تاریخ 28 نوامبر ، اسنوپ ظاهراً بر همه خیابانهای فرهنگ جریان اصلی – از موسیقی گرفته تا ورزش گرفته تا ویژه های کریسمس – تسلط داشته است و هیچ نشانه ای از کند شدن آن نیست. این مرد توپ های زیادی در هوا دارد ، کلاه های زیادی به سر می گذارد و طرفداران او را به خاطر آن دوست دارند.

ماریا کری را تماشا کنید جادویی ویژه کریسمس پیش پرده زیر.

https://www.youtube.com/watch؟v=KA7GxpLH_5A