در حالیکه عموماً عموماً خطر مسئولیت شکرگذاری را افزایش می دهند ، اما گاهی اوقات در پایان تعطیلات گاف حضور دارند. و برای اسنوپ داگ ، که مدتها از مسئولیت خود به عنوان دایی جمعی بازی لذت برده است ، به نظر می رسد جشن شکرگذاری خود را با چند بازی ناپاک – که توسط احزاب ناشناس انجام شد و مطابق با طبیعت بدون دزدکی عمو اسنوپ بود – از خط خارج کرد. اما این باعث نمی شود که درد اسنوپ کمتر واقعی باشد و این کاملاً تضاد با جشن های بی شماری است که در سراسر دنیای هیپ هاپ برجسته شده اند.

اسنوپ داگ

کوین وینتر / گتی ایماژ

از صدای آن ، به اسنوپ به طرز وحشتناکی ظلم شد. به دنبال آنچه فقط می توان به عنوان یک شام از جهنم توصیف کرد ، خواننده رپ افسانه ای به اینستاگرام رفت تا از تجربه خود خسته شود ، رفتار معمول شوخ طبعی خود را در هیچ کجا مشاهده نمی کند. وی گفت: “شکرگذاری” بدون هیچ مزخرفی. “آنها باعث می شوند که شما برای خوردن غذا تمام روز صبر کنید ، سپس وقتی بالاخره غذا می خورید ، غذا ارزش یک لعنتی را ندارد. مزخرف مستقیم. شکرگذاری بعدی ، من را تنها بگذارید. من می خوابم.”

در حالی که مشخص نیست که کجا اوضاع به طرز وحشتناکی بهم ریخته است – هرچند به نظر می رسد که یک جرم جدی در آشپزی رخ داده است – اما هر اتفاقی که افتاده قطعاً برای اسنوپ ویرانگر چنین G بودپیچش-مثل نوبت البته كاملاً ممكن است كه چند پفك موجود در روغن بتواند حتی عمیق ترین زخم های ناشی از غذا را بهبود بخشد. شاید اسنوپ با دانستن اینکه حتی اگر وعده غذایی وی در زمره غذاهای فراموش نشدنی باشد که تجربه کرده است ، خیال آسوده ای داشته باشد ، اما کل فرهنگ هیپ هاپ همچنان به خاطر حضورش سپاسگزار است.