درگیری مایک تایسون و روی جونز جونیور مساوی اعلام شد که باعث ناراحتی برخی از هواداران شده است که در پایان این مسابقه نتیجه قطعی می خواهند. در پایان شب ، شاهد بازگشت دو افسانه به رینگ و همچنین یک ناک اوت شرورانه با ضربه شدید Nate Robinson به زمین در نتیجه دستان YouTube Jake Paul بودیم. یک مرد پیرو همه اینها پیروز ایستاد: مفسر اسنوپ داگ.

انرژی اسنوپ داگ در طول این مسابقه بی نظیر بود. احساسات او بسیار بالا بود ، در واکنش به هر مشت با سخنان خنده دار ، ظاهراً از هر قدم خود لذت می برد. بسیاری از او به عنوان برنده شب استقبال می کنند ، و منتظر مسابقات آینده هستند که توسط افسانه رپ فراخوانده می شود. ظاهراً اسنوپ برای بازگشت به منطقه کنار حلقه پایین است ، اما او کیسه ای برای آن می خواهد.

اسنوپ پس از این آخر هفته کاملاً سزاوار کیف خود بوده است و او در تلاش برای دریافت هزینه مسابقات بعدی که فراخوانده است ، به عنوان جهنم شفاف عمل می کند. Emcee West Coast با انتشار مجدد توئیت در اینستاگرام ، فاش کرد که او برای یک قرارداد 3 ساله می خواهد بیش از 15 میلیون دلار بخاطر فراخوانی رویدادهای ورزشی آینده از طریق ESPN ، Fox Sports یا حتی NBA از طریق TNT.

اسنوپ با امضا مشترک “این کسی است که امشب برنده شد: اسنوپ سگ ، دست ها را پایین”. “کسیSnoopDogg را با یک قرارداد چند ساله امضا می کند. او یک مفسر طبیعی است. او از استروئیدها بارکلی استفاده می کند. او خنده دار است! 3 سال با 15 میلیون دلار؟ چه کسی تماس می گیرد؟”

پست توسط اسنوپ با شکلک های کیف پول ، شکلک های میکروفون و یک شکلک شانه به اشتراک گذاشته شد.

آیا فکر می کنید اسنوپ داگ پس از مبارزه مایک تایسون و روی جونز جونیور باید در آینده نظر خود را دنبال کند؟