اسنوپ داگ هفته بسیار خوبی را پشت سر می گذارد و تماشا می کند که چند پیشنهاد پیشنهادی میلیون دلاری برای وی در مورد رویدادهای ورزشی آینده ارائه می شود. موج افزایش اخیر ناشی از شغل باورنکردنی وی در میز مفسران هنگام درگیری مایک تایسون و روی جونز جونیور بود که همه را متقاعد کرد که افسانه 49 ساله رپ آینده مشخصی در غرفه دارد.

همانطور که پیشنهاد می دهد ، اسنوپ هنوز وقت خود را صرف سرگرمی توده های مردم در شبکه های اجتماعی می کند. وی شناخته شده است که در طول هفته برخی از الگوهای رفتاری قابل اشتعال را به اشتراک می گذارد ، و او را باید در اینستاگرام دنبال کند ، و امروز صبح ناامید نشد ، با کباب تمام زنانی که به DM های او سرزده اند.

اسنوپ در اینستاگرام با به اشتراک گذاشتن تصویری از زنی که کلاه گیس های آن همه نوع نیست ، نوشت: “نوع عوضی در DM من. خط موهای او باورپذیر به نظر نمی رسد و بخشی از موهای او باعث شد که اسنوپ حتی بیشتر شوخی کند. وی گفت: “ما باید راههای خود را جدا کنیم.”

تعجب آور نیست که علاقه خانمها به اسنوپ داگ بیشتر شده است. به هر حال ، او یکی از سرگرم کننده ترین قسمت های مبارزات شنبه بود. با این حال ، او یک زن در خانه دارد و اگر می داند در آنها مشکلی وجود دارد ، احتمالاً نباید آنها را بررسی کند.


تصاویر PA از طریق گتی ایماژ