اگر از علاقه مندان به ورزش هستید ، احتمالاً در حال تماشای بازی Mike Tyson Vs. درگیری شب گذشته روی جونز جونیور. این مسابقه لحظات باورنکردنی ای ایجاد کرد ، مخصوصاً در طول جنگ قبل از آن ، چون جیک پل با شرورانه بازیکنانی مانند Nate Robinson را از پا در آورد. در مورد مبارزه تایسون ، این مسابقه با نتیجه مساوی به پایان رسید ، اگرچه بسیاری احساس می کردند این تایسون است که با شلیک چند عکس وحشیانه از بدن ، شب را به پیروزی رساند ، و همه اینها در حالی است که برخی از کارهای پا را برای کسی که 15 سال جنگ نکرده است ، به نمایش می گذارد.

با این حال ، شاید بزرگترین نکته برجسته پخش شده ، غیر از اسنوپ داگ نبود که قبل از نمایش تایسون نیز اجرایی داشت. اسنوپ در هنگام فراخوان برای جنگ Paul-Robinson ، و همچنین رویداد اصلی Tyson برجسته بود و همانطور که در کلیپ های زیر مشاهده می کنید ، ناامید نشد.

بلافاصله پس از مبارزه ، طرفداران تصمیم گرفتند که اسنوپ برنده واقعی شب است زیرا او به همه ثابت کرد که او به راحتی یکی از سرگرم کننده ترین مفسران رنگ در تمام دوران است. او پخش را بسیار شنیدنی تر کرد ، و ما مطمئناً خوشحالیم که او آنجا بود تا کمی تسکین کمیک ارائه دهد.

آنچه را که مردم درباره عملکرد اسنوپ گفته اند ، در توییت های زیر بررسی کنید.