بر اساس یک گزارش محلی ، همه چیز در دنیای دیزنی در فلوریدا امتحان پذیر است. خواننده زیبا ریکی ، Spectacular Smith پس از اینکه درگیر مشاجره با یک کارمند دیزنی یا به گفته آنها اعضای بازیگران دیزنی بود ، بازداشت شد. گزارشی که توسط WESH2 بیان می کند که عشق و هیپ هاپ میامی ستاره درگیر مشاجره ای بود که از آنجا ناشی شده بود که او نخواسته است پس از درخواست از خط جاذبه خارج شود.

همانطور که داستان می رود ، Spectacular در پادشاهی حیوانات دیزنی بود و در حالی که به سمت سواری می رفت ، خواننده حرکتی کرد که به نظر می رسید قصد دارد عطسه کند. وی با گفتن “ویروس کرونا” این حرکت را پیگیری کرد ، که یکی از اعضای بازیگر به او گفت که انجام این کار در پارک خنده دار نیست. ظاهراً تماشایی مخالفت کرد و گفت: “من فکر کردم اینطور است.”

اعضای بازیگر به Spectacular گفتند که باید خودش را از خط خارج کند ، اما گفته می شود که خواننده حاضر به تکان خوردن نیست. وقتی بازیگر در مسیر Spectacular قرار گرفت تا مانع از حرکت او به جلو شود ، گفته می شود که ستاره واقعیت به کارمند دیزنی حمله کرده است. گزارش بازداشت حاکی از آن است که عضو بازیگر دو بار مشت شده است. به عنوان یک اقدام پیشگیرانه ، بازیگر به بیمارستان محلی منتقل شد.

Spectacular بعداً با قرار وثیقه آزاد شد و گفته می شود که به اتهام حمله متهم به شارژ باتری است.

[via]