گاهی اوقات ، میزان نبوغ كانیه وست – همانطور كه ​​مربوط به موسیقی ، مد یا هر چیز هنری دیگری است – فقط چند ماه پس از آشكار شدن پروژه های اسكلتی او به جهان ، قابل درک است. هنگامی که Yeezy 700 برای اولین بار در رنگین کمان “Wave Runner” بسیار پرطرفدار خود فاش شد ، مردم سراسر جهان از طراحی متنفر بودند. سپس ، به محض اینکه به راحتی در دسترس قرار گرفت ، کفش های ورزشی در عرض چند دقیقه به فروش رسید. هنگام آزادی نیز همین اتفاق افتاد ایزوس. در ابتدا حتی جان سخت نیز از آلبوم مطمئن نبودند. امروزه ، این یکی از بزرگترین مشارکتهای او در موسیقی است.

آیا ما می توانیم شاهد وضعیت مشابهی با Yeezy 450 Slides تازه رونمایی شده او باشیم؟

در این تابستان ، تعداد زیادی از مردم شاهد اسلایدهای Yeezy اصلی بودند که پس از رونمایی نیز مورد انتقاد شدید قرار گرفتند. کیم کارداشیان وست این هفته مدل جدید Yeezy 450 Slides را به نمایش گذاشت که از همان مواد لاستیکی با طراحی متفاوت بهره می برد. این بار نمونه اولیه Kanye یک سرسره با انگشتان باز با دهانه هایی مانند دوزیستان در سراسر است و فضای بیشتری برای گردش هوا فراهم می کند.

دقیقاً مانند Yeezy Slides یک سال پیش ، این طرفداران جدا از طرف علاقه مندان انتخاب می شوند. مردم حتی آنها را با برخی از میان وعده هایی که به نظر می رسد شبیه آنها هستند مقایسه می کنند.

فکر می کنید این موارد مانند Yeezy 700 “Wave Runner” باشد که همه آن را روشن کرده اند یا به همان اندازه که همه می گویند بد هستند؟

افکار خود را با ما درمیان بگذار.