کابوی های دالاس دیروز یک فرصت عظیم داشتند زیرا در یک بازی جذاب و شکرگذار شکرگذاری به مصاف تیم فوتبال واشنگتن رفتند. با ورود به این بازی ، هر دو تیم 3-7 بودند ، اگرچه برنده در نهایت خود را به مقام اول NFC East می رساند ، که نشان می دهد تقسیم بندی چقدر بد است. در پایان ، کابوی ها با نتیجه 41-16 منفجر شدند ، که باعث ناامیدی شدید طرفداران Cowboys در سراسر کشور شد.

در حالی که طرفداران Cowboys دلهره داشتند ، یک مرد وجود داشت که نمی توانست از درد آنها لذت ببرد. البته ، آن مرد کسی نیست جز استفن ا. اسمیت که نفرت کاملاً مستندی از “تیم آمریکا” دارد. در کلیپ توییتر زیر ، اسمیت جلوی دوربین می رود و تکرارهایی را ارائه می دهد که طرفداران Cowboys را به هم می ریزد. در طول کلیپ ، اسمیت را می توان دیوانه وار خندید ، همه در حالی که نمک را بر روی زخم می مالد.

اسمیت خیلی بیشتر در این کار محفوظ بود اول بگیر امروز صبح با اشاره به اینکه احساس می کند یک احتمال واقعی وجود دارد که کابوی ها هنوز هم می توانند در این بخش پیروز شوند و به مرحله پلی آف برسند. صرف نظر از این ، اسمیت مصمم بود که گاوچران ها اکنون یک فاجعه هستند و با توجه به آخرین نتیجه آنها ، بحث با او دشوار است.

با جلوتر رفتن ، کابوی ها باید پنجشنبه آینده در بالتیمور ریونز بازی کنند ، در یک بازی که باید ثابت شود یک آزمایش سخت دیگر است.

استفان اسمیت

فیلیپ فارائونه / گتی ایماژ برای REVOLT