در طول دهه گذشته ، هیچ دو بازیکن NBA به اندازه استف کاری و لبرون جیمز مسلط نبوده اند. بین آنها ، آنها هفت قهرمانی NBA و در مجموع 14 بازی در فینال NBA دارند. به مدت چهار سال متوالی ، این دو در فینال NBA روبرو شدند و در حالی که کاری سه بار در آن مسابقات برنده شد ، نمی توان انکار کرد که این دو نفر همیشه با اجرای سرگرم کننده سرگرم کننده روبرو می شوند.

اخیراً در جریان مصاحبه ای با کمپلکس از کاری در مورد رقابتش با لبرون س wasال شد. در حالی که سوپراستار Warriors به ​​رقابت موجود اعتراف کرد ، او همچنین اشاره کرد که دوست ندارد درگیر رقابت شود زیرا احساس می کند وقتی صحبت از بازی با تیم های دیگر می شود او را بدتر می کند. به زبان ساده ، کاری به همه به یک اندازه احترام می گذارد.

استف کاری

لیو گوانگوان / سرویس خبری چین / VCG از طریق گتی ایماژ

“اما من فکر می کنم در پایان روز ، اگر شما گرفتار آن شوید ، در حال حاضر فقط در یک نقطه ضعف قرار دارید فقط تیم های دیگر و بازیکنان دیگر در راس هستند. و آنچه برون در فینال ها یا کاری توضیح داد که فصل حباب امسال و آنچه او هر ساله انجام می دهد – واقعاً قابل توجه و باورنکردنی است. من این رقابت را دوست دارم.

با آمدن به این فصل ، واضح است که لیکرز تیم قدرتمندتری خواهد بود ، اگرچه مطمئن هستیم که کاری و واریرز به دنبال یک مبارزه قدرتمند هستند. امیدوارم کل فصل طبق برنامه پیش برود.

[Via]