علی رغم اینکه بیشترین آلبوم هفته را در اختیار دارند ، Future و Lil Uzi Vert در بالای جدول آلبوم Billboard 200 حضور نخواهند داشت ، و با اختلاف کم در آن مکان از دست می دهند.

در پیش بینی های نهایی فروش برای پایان هفته ، مشخص شد که Future و Lil Uzi Vert احتمالاً در شماره 1 جدول با پلوتو x کودک پلوتو، آلبوم مشترک تعجب آور آنها. حتی با فشار از نسخه لوکس ، که در ابتدای هفته منتشر شد ، پلوتو و کودک پلوتو توجه مردم را به اندازه کافی جلب نکردند تا بتوانند گروه افسانه ای AC / DC را شکست دهند ، که با توجه به قدرت خالص به مقام اول رسید. فروش آلبوم.

در وضعیت قطب ، اولین آلبوم کامل AC / DC پس از شش سال با جابجایی 117،000 واحد آلبوم معادل راحت می نشیند. Future و Uzi با به دست آوردن 105000 واحد معادل آلبوم ، در مکان دوم بسیار عقب بودند.

اولین نمایش های قابل توجه دیگر در نمودار این هفته مربوط به Youngboy Never Broke Again است که با شروع در شماره 10 با تا وقتی که برگردم، و 2 Chainz که با آلبوم جدیدش شماره 15 را کسب می کند خدایا مرا یاری کن! اولین بار Aesop Rock در شماره 54 حضور دارد و Blac Youngsta لعنت به همه 3 در شماره 143 نمودار شروع می شود.


پرنس ویلیامز / Wireimage / گتی ایماژ

نظر شما درباره آلبوم Future x Lil Uzi Vert چیست؟ فکر می کنید در شماره 2 به اوج خود برسد یا در یک نقطه برای اجرا در شماره 1 قرار دارد؟