به راحتی می توان گفت که ، بعد از هفته ها که نام آنها در عناوین شایعات با هم جمع شده است ، فیوچر و دس دیور یک زن و شوهر هستند.

از زمانی که Future با لوری هاروی کار را خاتمه داد ، آنها در چند هفته گذشته در همان محافل در حال حرکت دیده شده اند. دس دیور بهترین دوست Jayda Cheaves است و این دو از اواخر با Lil Baby و Future در مهمانی بودند. دس نکات اندکی را گوشزد کرده است که او با Fewtch است ، با یک AP جدیدی بر روی مچ دست خود ظاهر می شود و در پس زمینه تصاویر خود با رپر دیده می شود ، اما اکنون آنها رسما آن را تأیید می کنند.

عکس جدیدی که به داستانهای اینستاگرام Dess Dior ارسال شده است ، در عالم فاش کردن اینکه او با خواننده رپ سوپراستار از آتلانتا دیدار می کند ، عذر خواهی نیست. در عکس ، این دو در آینه دستشویی ایستاده اند و Future بیش از حد مسحور غنیمت دس دیور شده است که حتی می تواند به دنبال عکس بگردد ، یک مشت الاغ را بگیرد و به پایین نگاه کند.

تصویر دوباره در اتاق سایه منتشر شد و همانطور که احتمالاً انتظار داشتید ، نظرات در مورد این زن و شوهر است و از دس می خواهند مرزهایی را به سمت رپر که قبلاً دارای چند بچه است و فعالانه سعی می کند آنها را فراهم نکند ، بیندازد. برای.

به نظر شما حالا که رسمی شده اند ، آیا آنها یک زوج خوب می سازند؟ یا Future را با لری هاروی ترجیح دادید؟

در اینجا درباره دس دیور بیشتر بدانید.