این فرمولی است که در بسیاری از جنبه های صنعت سرگرمی ، از موسیقی تا فیلم صدق می کند: در صورت تردید ، دنباله ای را به نمایش بگذارید. اگرچه part-twos یکی از عناصر اصلی موسیقی هیپ هاپ بوده است ، با پروژه های برجسته ای مانند Jay-Z طرح 2 و Raekwon فقط ساخته شده 4 کوبایی Linx 2 ، بسیاری از هنرمندان به بازی کارت عاقبت با تکرار تکرار روی آورده اند. حتی گاهی اوقات قبل از نوستالژی وقت دارد که در وهله اول مستقر شود.

کوین وینتر / گتی ایماژ

در مورد آینده ، هیولا 2 مدت ها توسط طرفداران دنبال می شد ، بسیاری از آنها احساس می کنند که مخلوط کن سال 2015 نقطه درخشانی در دیسکوگرافی او است. این آهنگ با داشتن آهنگ هایی مانند “رادیکال ها” ، “برخی از ویرگول ها را فراموش نکنید” ، “وحشی های من” و بزرگترین مجال بحث برانگیز “Codeine Crazy” ، نقش اصلی را در اثبات روند غالب آینده در سطح گسترده ایفا کرد. نه تنها این ، بلکه تولید تاریک تری از Metro Boomin ، Southside ، TM88 به برجسته سازی مالیخولیای خسته کننده و خودتخریب دهنده رپ کمک کرد – و طرفداران نمی توانند خوشحالتر شوند.

در حالی که آینده گاهی اوقات ادامه این بازی را تحریک کرده است هیولا در گذشته ، به نظر می رسید که او بالاخره به دنبال چرخاندن توپ است. به نظر می رسد یک پست جدید در اینستاگرام نشان می دهد که این باند واقعاً با هم ترکیب شده است ، Future ، Metro Boomin ، Southside و DJ Esco در استودیو برای یک شرکت متحد شده اند هیولا-جلسه محوری ذهن ها. اگرچه این اولین باری نیست که Future به یک طرفدار یک ماهی سالمون شاه ماهی قرمز ارائه می دهد – هر کسی آن را بخاطر بسپارد HNDRXX 2 نوشته ها؟ – شاید این زمان متفاوت باشد.

با امکان هیولا 2 به نظر قوی تر از هر زمان دیگری ، در هنگام ظاهر شدن ، چشم به راه اخبار بیشتر درباره پروژه پیش رو باشید. وقتی صحبت از دنباله های هیپ هاپ می شود ، آیا باور دارید که هدیه باشد یا نفرین؟