کریس براون سه شنبه به اینستاگرام رفت تا چرخ های جدید خود را که کانیه وست به او هدیه داده است ، خم کند. عکس ، براون را نشان می دهد که بالای چرخ عقب ایستاده است و در شرح آن آمده است: “با تشکر از شما KANYE“بدون توضیح بیشتر در مورد چرا کانیه مخزن خود را تحویل می داد ، درست است که ما کمی حفاری کنیم.

در ماه آگوست، Business Insider گزارش داد که وسیله نقلیه انتخابی Kanye در وایومینگ ، جایی که وی در آن اقامت داشته است ، یک مخزن 500K دلار با عملکرد بالا بود که به آن Ripsaw EV2 نیز می گویند. این تانک لوکس اتفاقاً سریعترین وسیله ردیابی شده در بازار است و در اصل برای استفاده نظامی طراحی شده است.

به طور واضح ، ممکن است اکنون از خود بپرسید که چگونه کانیه موفق به کسب درجه عالی ، با عملکرد بالا ، فوق العاده سریع ، احتمالاً بسیار مخزن سنگین از وایومینگ تا لس آنجلس – جایی که براون زندگی می کند – یا اینکه چرا او می خواهد چنین ژست بزرگی را برای او انجام دهد ، یا اینکه چرا براون آن را بدون هیچ پاسخی به این موارد در اینستاگرام به اشتراک می گذارد کنجکاوی

با این حال این اولین باری نیست که کانیه به شخصی وسیله نقلیه می دهد. در سال 2019 ، او برای مدیر تولد خود یک SUV کارگورگینی به مدیر خود هدیه داد.

نه کریس براون و نه کانیه وست در مورد این هدیه بسیار سخاوتمندانه توضیحاتی نداده اند ، و گرچه ما ایده مهمی نداریم که پس زمینه در اینجا می تواند باشد ، اما نظریه های خود را در نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

[via]