در صورت از دست دادن آن ، دیروز نتفلیکس است آکادمی چتر و جونو ستاره ، الیوت پیج ، که قبلاً با نام الن پیج شناخته می شد ، خطاب به طرفداران شبکه های اجتماعی خود برای معرفی مجدد خود به عنوان یک مرد تراجنسی. اعلامیه وی بلافاصله س questionsالاتی را در مورد اینکه چه اتفاقی برای او خواهد افتاد ایجاد کرد آکادمی چتر شخصیت – یک زن.

مطابق با تنوع، شخصیت پیج ، وانیا هارگریوز ، همچنان به عنوان یک زن سیزنر بازی می شود. بنابراین ، در نهایت ، هیچ تغییری در آن جبهه ایجاد نخواهد شد. با این حال ، آنها برای حمایت از انتقال او در اعتبارات نام خود را تنظیم می کنند. IMDb قبلاً نام خود را در سایت خود از الن به الیوت نیز تغییر داده است. یکی از آگاهان فاش کرد: “روند به روزرسانی نام الیوت در فراداده در تمام عناوینی که وی درگیر آن است و برای تماشای سرویس پخش جریانی در دسترس است.”

وی صریحاً گفت: “سلام دوستان ، من می خواهم با شما در میان بگذارم که من ترنس هستم ، ضمایر من او هستند و اسم من الیوت است.” پیج در تاریخ 1 دسامبر از طریق اینستاگرام نوشت: “من احساس خوشبختی می كنم كه این را نوشتم. اینجا هستم. كه در زندگی ام به این مکان رسیده ام.” ” من نمی توانم شروع کنم به بیان اینکه چه احساسی قابل توجه دارد که سرانجام عاشق کسی باشم که برای پیگیری خود اصیل خود کافی هستم. “

“من بی نهایت از بسیاری از افراد جامعه ترنس الهام گرفته ام. از جسارت ، سخاوت و تلاش بی وقفه شما برای ساختن این جهان به مکانی جامع تر و دلسوزانه ، متشکرم. من هر گونه پشتیبانی را ارائه خواهم داد و به تلاش برای “او ادامه داد. “من عاشق این هستم که ترنس هستم. و من عاشق این هستم كه كوئر هستم. و هرچه بیشتر خودم را در آغوش بگیرم و آنچه را كه هستم كاملاً در آغوش بگیرم ، بیشتر آرزو می كنم ، قلبم رشد می كند و بیشتر رشد می كنم.”

[via]