از همان لحظه ای که متوجه شد کینگ وون کشته شده است ، عروسک آسیایی علناً غم و اندوه خود را از دست داد. مردم در این مدت از عروسک آسیایی حمایت کرده اند ، اما آکادمیکس در لایو اینستاگرام خود قرار گرفت تا چند عکس کلامی به راه خود ارسال کند و ادعا کند که عروسک مقداری مقصر گوشت گاو فون است.

آکادمیکس گفت: “جوجه ها یک گوشت گاو را تحریک می کنند و سپس شما کف می زنید و سپس او خودش را ملکه فون می نامد.” “من فقط نمی خواهم این اتفاق برای من بیفتد.” او رفت تا عروسک آسیایی را تقلید کند. آكادميكس قبل از اينكه عروس آسيايي را به جرم ترك كردن اشك براي همدردي همزمان با تبليغ صفحات خود در شبکه هاي اجتماعي متهم كند ، اضافه كرد: “در تشييع جنازه حاضر شويد و فقط جمع آوري قدرت مي شويد.

او در حالی که در مورد عروسک آسیایی صحبت می کرد و می گفت که وی آخرین سخنان کینگ فون را می داند ، می خندد. اك گفت: “آنها آن را تركیب می كنند.” “تو در تابوت مشت می زنی ،” او می خواند! این هو می گوید! “… مدیر مثل من نگاه می کند ،” یو ، پادشاه فون حتی با او هم نیست. “” همچنین گزارش داد که عروسک آسیایی اظهار نظری کرد که ناراحت است زیرا از حمایت مشابه ونسا برایانت پس از مرگ کوبه برایانت برخوردار نبوده است. خواننده رپ با قاطعیت هرگز اظهارات خود را تکذیب کرد ، اما به هر حال آکادمیکس او را در مورد آنها طعنه زد.

او همچنین هدف خود را خال کوبی پرتره وون بر روی دست خود قرار داد و بارها و بارها به جلب غم و اندوه و رابطه خود با رپر فقید برای جلب همدلی متهم کرد. عروسک آسیایی به طور مستقیم به Akademiks یا اتهامات او پرداخته نیست

[via]