Lil Baby نمی تواند از دست بدهد. طی چند سال گذشته این مقدار روشن شده است. بومی آتلانتا می تواند به هر ضرب آهنگی اسلاید کند ، جذابیت و عطر و طعم خاص خود را به برخی از داغترین آهنگ های سازندگان اضافه کند ، و داستانهایی مانند دیگران را تعریف کند و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند. این خواننده رپ به عنوان یکی از بهترین های نسل خود مورد ستایش قرار گرفته است ، مفسران شبکه های اجتماعی پس از انتشار دو قطعه جدید تولد خود ، تکرار آن را تکرار می کنند.

https://www.youtube.com/watch؟v=pKtUpBjIl-g

چند هفته پیش ، Lil Baby اسکیت بازی را در حدود تاریخ اکران ، که روز تولد او نیز بود ، آغاز کرد. 3 دسامبر شاهد انتشار دو رکورد جدید از Baby و همچنین چند ویدیوی همراه بود. مورد علاقه این دو تاکنون “Errbody” است ، اما این بدان معنا نیست که “On Me” کار سختی نیست … همچنین یک ضربه گیر است.

https://www.youtube.com/watch؟v=ieTnO1Dvt-I

هر دو رکورد طرفداران را برای آنچه در آینده رپر می آید هیجان زده کرده اند. در این سال ، او اولین هنرمندی شد که در یک آلبوم با دو پلاتین کار کرد نوبت من. وی همچنین یکی از رکوردهای تعیین کننده سال را در “تصویر بزرگتر” منتشر کرد که نامزد چندین جایزه GRAMMY است. آیا او می تواند در سال 2021 خود را بالای سر ببرد؟

صحبت های مردم درباره آهنگ های جدید را در شبکه های اجتماعی بررسی کنید و “Errbody” و “On Me” ، دو داغترین نسخه جدید منتشر شده در روز را بررسی کنید.