سه روز پس از انتشار پیش نمایش NLE Choppa از همکاری خود با 50 Cent ، مغول رسانه آهنگ کامل را به اشتراک گذاشته است. FIF قدرت این سریال سالها بر روی موجهای هوا مسلط بوده است و به عنوان اولین نمایش در اواسط فصل از Power II: Ghost اینچ به انتشار 6 دسامبر نزدیکتر است ، رپ در حال طعنه زدن است Power III: Raan Kanan.

سومین سری اسپین آف قرار است در سال 2021 عرضه شود ، اما این مانع از ایجاد هیاهوی تبلیغاتی 50 سنت نشده است. او تصاویر مرموزی را به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد وی در روند فیلمبرداری عمیق است و اکنون با آهنگ رسمی مضمون بازگشته است. Fif تصمیم گرفت فقط آهنگ را به صفحه اینستاگرام خود ارسال کند و شما نه تنها NLE Choppa بلکه Rileyy Lanez ، خواننده و آهنگساز R&B را در “بخشی از بازی” خواهید شنید.

“هنگامی که من به فکر خلق جهان قدرت افتادم ، می دانستم که برای موفقیت آن سطوح مختلفی وجود دارد ، خوشحالم که طرفداران با این نظر موافق هستند. Power Book III: Raising Kanan و Power Book IV: Force به زودی ، “گفت 50 سنت. بازیگران Power Book III: Raising Kanan شامل عمر اپس ، کوینسی براون ، مکای کورتیس و پاتینا میلر است. نگاهی به بازیگران بالا و گوش دادن به پرورش کانان آهنگ موضوعی با 50 Cent ، NLE Choppa و Riley Lanez در زیر.

[via]