27 سال از نوجوانان در Bayside High خداحافظی خود از تلویزیون sitcom می گذرد ، اما هفته آینده نمایش مجدد این ریبوت آغاز می شود. در طول سالها تلاش مدیران برای بازی در سریال اصلی ، مکالمات زیادی در مورد بازنگری در سریال پرطرفدار دبیرستان انجام شده است و اکنون طرفداران این نمایش می توانند با شخصیت های جدید و قدیمی اعلام حضور کنند.

بازیگران تنها چیزی نیستند که با شروع به روزرسانی آهنگ تم ، برای راه اندازی مجدد تکان داده شده است. در روز چهارشنبه (18 نوامبر) ، موضوع جدید آشکار شد ، و کم است ، Lil Yachty استعدادهای خود را برای ریمیکس وام داده است. این خواننده رپ اخیراً به اشتراک گذاشته است که او مشغول تهیه چیز جدیدی با Swae Lee بوده است زیرا این جفت هنرمندان به مدت 9 ساعت در استودیو حبس شده اند ، اما ظاهرا این تنها موسیقی نیست که وی روی آن کار کرده است.

ذخیره شده توسط زنگ از 25 نوامبر در Peacock پخش خواهد شد و AC Slater (ماریو لوپز) به عنوان معلم ورزش Bayside در حالی که Jessie Spano (الیزابت Berkley) مشاور راهنمایی است. زاک موریس (مارک-پل گوسلار) به عنوان فرماندار کالیفرنیا بازگشت که با نازنین دبیرستانش کلی کاپووسکی (تیفانی تیسن) ازدواج کرد و پسرشان ، مک ، دانشجوی بای ساید است. اخیراً گزارش شده است که Lark Voorhies نیز برای بازی در نقش Lisa Turtle باز خواهد گشت. مشخص نیست که آیا Screech (داستین دیاموند) ظاهر می شود یا خیر.

نسخه Lil Yachty از ذخیره شده توسط زنگ آهنگ موضوع زیر.

https://www.youtube.com/watch؟v=-KwmbPQdb08