یک ستاره درحال ظهور تحقیق و توسعه در پی تیراندازی در هتلی در آتلانتا با مشکل قانونی روبرو است. آن ماری ، شیکاگو ، به نام واقعی جوآن ماری اسلاتر ، در تاریخ 1 دسامبر در حادثه ای در هتلی در باک هد حضور داشت. طبق گزارش های متعدد ، پلیس پس از دریافت تماس در مورد شلیک به محل اعزام شد. به محض ورود ، آنها یک قربانی “تا حدودی پاسخگو” ، یک جوان 24 ساله ، را پیدا کردند که قبل از انتقال به بیمارستان محلی برای درمان ، به س questionsالات مربوط به این حادثه پاسخ داد. برخی گزارش داده اند که از ناحیه سر وی مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

گزارش شده است که زن در صحنه ، آن ماری ، توسط مأموران هیجان زده فریاد می کشد. او می خواست بداند که قربانی زنده است یا مرده ، با مقامات در میان گذاشت که آنها دوستان کودکی بودند که با هم از منطقه آتلانتا دیدن می کردند. HipHopDX اظهار می دارد که ممکن است آنها عاشقانه درگیر شده باشند. آن ماری همچنین به پلیس گفت که “اسلحه ای از روی میز اتاق هتل افتاد که باعث از بین رفتن اسلحه به قربانی شد.”

خواننده “راز” به جرم داشتن اسلحه و حمله شدید با سلاح مرگبار دستگیر و در زندان شهرستان فولتون رزرو شد. جزئیات بیشتر در مورد این پرونده به اشتراک گذاشته نشده است ، اما افرادی بوده اند که به صورت آنلاین گمانه زنی می کنند. چند توییت زیر را ببینید.

[via][via]