کشته شدن کینگ وون در اثر تیراندازی همچنان باعث ایجاد تفرقه شده است زیرا بسیاری از افراد در صنعت رپ امیدوارند که این مشکلات بدون درگیری بیشتر حل شود. با این حال ، عموی فون ، Range Rover Hang ، معتقد نیست که یک قطعنامه صلح آمیز چیزی است که خدمه وون را راضی کند. طبق گفته Range ، O Block شیکاگو و OTF Lil Durk (Only The Family) قصد ندارند این کار را با آرامش ادامه دهند. در مصاحبه اخیر با تلویزیون Fucious، Range در مورد Quando Rondo و اینکه چگونه رپ باید همیشه در حالت آماده باش باشد صحبت کرد.

“منظورم این است که او می تواند از شکاف ها عبور کند ، اما این برای او زشت است ، داداش. N * ggas امتیازاتی برای اثبات دارد. یک واقعی. آنها یک واقعی را کشته اند. ما هرگز به هیچ کس مانند این دست نخواهیم یافت” دامنه. “یک n * gga که اولین 100،000 دلار خود را می گیرد ، آن را رها می کند ، می دانید چه می گویم؟ حقیقت واقعی فراری من او را صدا کرد ،” مرد ، چرا هنوز هیچ اتومبیلی نمی گیری؟ ” او گفت ، “من می خواهم مطمئن شوم که n * ggas درون کاپوت مستقیم باشد. من می خواهم مطمئن شوم که خانواده ام صاف هستند و می خواهم 100 دوچرخه برای بچه ها بخرم. می خواهم O Block را بخرم.”

او ون را با پدر وون مقایسه کرد که با پول دیگران ، قبل از خودش از دیگران مراقبت می کرد. Range Rover Hang همچنین در مورد انتشار یک قطعه پاسخ به “پایان داستان” Quando Rondo بحث کرد ، جایی که رپ در مورد تیراندازی و مرگ Von بحث کرد. “افراد من کار اشتباهی انجام نمی دهند / و اگر مردان شما نیز چنین کاری نمی کردند ، شما باید جلوی f * cking با او را بگیرید، “Rondo در outro گفت.”آنچه را که می گویم حفاری کنید / و همه فکر می کنند این بازی sh * ta / من قبلاً می دانم که این قتل پشت این sh * t است.

مصاحبه Range Rover Hang را به طور کامل در زیر مشاهده کنید ، جایی که او در مورد Von ، زندگی خیابانی شیکاگو و موارد دیگر صحبت می کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=wkkD1hgacMk

https://www.youtube.com/watch؟v=AoB8koE95C0

https://www.youtube.com/watch؟v=D6W03PkH38g