در حالی که 50 سنت در طول سالها درگیر اختلافات مختلف بوده است ، تعداد کمی او را مانند Jadakiss ، Styles P و Sheek Louch در معرض آزمایش قرار داده اند. تا به امروز ، طرفداران هنوز هم با مهربانی به برخی از آهنگ های مختلف مربوط به آن دوران ، یعنی “Checkmate” ساخته Jada که در واقع به نمودارها ختم می شود ، تأمل می کنند. اکنون ، با گذشت بیش از یک دهه از اوج تنش ، شیک آن را با دی جی ولاد خرد کرد و در مورد موضوع نظرات مشترکی را ارائه داد.

سبک های شیک Jadakiss

جانی نونز / WireImage / گتی ایماژ

لوچ توضیح می دهد: “کل گوشت گاو واحد G واقعاً هیچ ارتباطی با من و استایلز نداشت ، اگر حقیقت را می خواهید.” “هیچ یک از آنها نام ما را به هیچ وجه نگفتند ، زیرا آنها ترسیده اند یا چیزی ندارند. کسی که در آهنگ با Ja Rule بود ، این 50 نفر با او مشکلی داشتند. اگر شما در آن رکورد” نیویورک “قرار گرفتید – و این آهنگ به نیویورک بزرگ می شد ، این یک رکورد کاملاً نیویورکی بود که داغ بود تا مرگ – او با شما مشکلی داشت. اما ما ، نوعی که بودیم *** اینجا را بردار با تغزلی چه کسی آن را می خواهد؟ خودشه!”

وقتی ولاد “Window Shopper” را مطرح می کند ، شیک تصدیق می کند که این آهنگ “عالی” بود ، هرچند در اعلام آن واقعا تند و تردید مردد است. شیک می گوید: “آماده جنگ نبود.” “این موفقیت به ثمر رسید ، حتی به ده رکورد برتر تبدیل شد. اما از دنیای ما ، این رکورد ضربه نزد و صدمه ای ندید. با تعجب ، این نبود.” شیک با خنده از اینكه LOX “حدود یك میلیون بار تلافی كرد” ، ادامه داد و توضیح داد كه چرا این كار را برای مدت طولانی ادامه داد.

LOX G-Unit

جانی نونز / WireImage / گتی ایماژ

وی توضیح می دهد: “دلیل اینكه مدتها با آن رفتم این است كه احساس می كردم او این كار را خواهد كرد.” “من می دانستم که آنها از نظر غنایی چیزی بر ما ندارند. بانکها می توانستند داشته باشند ، اما او از این گریه دور ماند. او در این کار نبود. این بازی نبود. بنابراین با شعر شعرآمیز احساس کردم آنها چنین خواهند بود. او همانطور که می توانست به جو ادامه دهد ، اما ما؟ ما آماده بودیم. “

شیک فاش می کند که جاداکیس توانسته بود هچ را با 50 دفن کند ، اگرچه مطمئن می شود که تغییر وضعیت در وضعیت روحی نیویورک را به خود اختصاص داده است. وی تأکید می کند: “قبل از اینکه اینگونه باشد ، هیچ رپر با یکدیگر آهنگی را انجام نمی دهد.” “ما مدت طولانی اینجا وحدت نداریم. هرجای دیگر با هم پول جمع می کردیم و گله های بزرگی را با هم انجام می دادیم. جنوب در حال رشد بود در حالی که همه افراد گوشت گوساله می زدند … بعد از مدتی ، نیویورک شروع به تغییر و تبدیل شدن به برخی از گه های جالب کرد ”

واضح است که شیک احساس اطمینان می کند که LOX برای اداره امور تجاری در سطح غنایی بیش از حد آماده بود – اگرچه اطمینان حاصل کرد که لوید بنکس قادر به کار کردن بوده است. در زیر انعکاس او را ببینید و به شیخ لوچ برای واقعی نگه داشتن آن عشق نشان دهید. و برای تاریخچه بیشتر LOX ، مصاحبه شخصی ما با خدمه افسانه ای برای لذت تماشای شما در اینجا موجود است.

https://www.youtube.com/watch؟v=Lnl5pGDNvyo