برای بسیاری از ما ، موجودات بیگانه موجود در سیارات دیگر چیزی نبوده است جز یک تئوری توطئه روح انگیز – نظریه ای که نسلها ادامه داشته است. اما طبق گفته هاییم اشد ، مقام سابق فضایی اسرائیل ، این فراتر از یک تئوری توطئه است. ایشد اخیراً مطرح شد و ادعا کرد که بیگانگان “سالها با ایالات متحده و اسرائیل در ارتباط بوده اند” اما خود را برای عموم معرفی نکرده اند زیرا “بشریت هنوز آماده نیست”.

بر اساس روشی که بشر با همه گیری کنونی برخورد کرده است ، من باید با بیگانگان موافق باشم – ما برای آنها آماده نیستیم. اما اشد ، مسئول سابق فضایی 87 ساله که تقریباً 30 سال به عنوان رئیس برنامه امنیت فضایی اسرائیل خدمت می کرد ، می گوید این بیگانگان ادعایی با آمریکا توافق نامه ای دارند ، توافق نامه ای که به آنها اجازه می دهد آزمایش های روی زمین را انجام دهند تا زمانی که فکر کنند بشریت می تواند اثبات وجود آنها را بر عهده بگیرد.

ایشد توضیح داد ، “آنها نیز در حال تحقیق و تلاش برای درک کامل ساختار جهان هستند ، و ما را به عنوان یار می خواهند.” اورشلیم پست. “یک پایگاه زیرزمینی در اعماق مریخ وجود دارد ، جایی که نمایندگان آنها و همچنین فضانوردان آمریکایی ما هستند.” اشد همچنین اشاره کرد که رئیس جمهور دونالد ترامپ تقریباً پوشش خود را منفجر کرد ، اما “بیگانگان در فدراسیون کهکشانی” در تلاش برای جلوگیری از وحشت جهانی و هیستری نسبت به آن هشدار دادند.


تصویرگری توسط NASA / JPL از طریق گتی ایماژ

پس چرا اشد با این اطلاعات رو به جلو است اکنون؟ او ادعا می کند به این دلیل است که دنیای دانشگاه با استقبال بیشتری از ایده ها و اطلاعات جدید روبرو شده است ، و توضیح می دهد که اگر او پنج سال پیش با این ادعاهای عجیب روبرو می شد ، از نظر بالینی دیوانه شده بود. وی گفت: “اگر من پنج سال پیش به آنچه امروز می گویم می رسیدم ، در بیمارستان بستری می شدم.” “امروز ، آنها قبلاً طور دیگری صحبت می کنند. من چیزی برای از دست دادن ندارم. من مدرک و جوایز خود را دریافت کردم.

[via]