اراذل و اوباش جوان ، آدم کمی حرفی است اما وقتی صحبت می کند ، معمولاً حرفی می زند که خوب ، بد یا بد می چرخد. این امر به ویژه پس از حضور وی در Tped’s ExpediTIously Podcast ، جایی که وی در مورد موضوعات مختلفی مانند TI و حتی بنی قصاب صحبت کرد ، بیشتر صادق بود. در یک لحظه ، مکالمه بر سر میراث آندره 3000 بود ، که منجر به اظهار نظرهای عجیب و غریب از افرادی مانند Thugger شد.

در کلیپ زیر ، Thug شنیده می شود که می گوید: “من نمی توانم دو آهنگ آندره 3000 را به شما رپ کنم. من هرگز به او توجه نکردم. سرانجام TI وی را در مورد موضوع تحت فشار قرار داد و خاطرنشان كرد كه Thug حتی با التون جان همكاری داشته و او باید به افسانه ای مانند آندره 3000 ادای احترام كند. سرانجام Thug با ارزیابی نسبتاً تندی از رپ OutKast صحبت را قطع كرد.

“اما تفاوت بین التون جان و آندره این است که ، به عبارت ساده تر ، التون جان دوست دارد الاغ را ببوسد ، و دره دوست دارد الاغش را ببوسد. التون جان دوست دارد” هی! من تو را دوست دارم ، اولین آهنگ تو را به خاطر می آورم ، اولین آهنگ گوچی را به یاد می آورم ، وقتی گوووپ بیرون رفت؟ ‘ او یک نوع طرفدار n *** a است ، تا جایی که من مانند “بیایید موسیقی انجام دهیم” ، و او مانند “n *** یک شرط!” آندره بیشتر شبیه است ، و این چشم وزیر منشی او است ، به n ** ga بگویید Thug ، n *** a ، “است خیلی باحال هنرمند فریاد زد.

نظرات Thug سرانجام در شبکه های اجتماعی منتشر شد ، جایی که طرفداران هیپ هاپ از آنچه گفته می شد بسیار آزرده خاطر شدند. به هر حال ، آندره 3000 افسانه ای است که در نهایت راه را برای هنرمندانی مانند Young Thug هموار کرد. در حقیقت ، بسیاری از طرفداران ثابت کردند که Thug اشتباه است زیرا آنها کلیپ هایی را کشف کرده اند که در آنها Three Stacks کاملاً به عنوان تعریف کننده از این هنرمند تعریف شده است.

نیازی به گفتن نیست که Thug با تهمت های Andre 3000 خود سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. نظرات خود را در مورد وضعیت ، در نظرات زیر به ما اطلاع دهید.