برخی از بزرگترین افسانه های تاریخ ورزش امروز در آریزونا هستند تا در دور گلف خیریه بنام “مسابقه” شرکت کنند. مسابقه مشابهی در اوایل سال جاری در مراحل ابتدایی همه گیری برگزار شد و اکنون ، استف کاری ، چارلز بارکلی ، پیتون منینگ و فیل میکلسون همه با هم به زمین گلف می روند. این مسابقه در حال پخش مستقیم است و همین حالا به لحظات بسیار خنده داری منجر شده است که مطمئنا خنده طرفداران بسکتبال را به همراه خواهد داشت.

به عنوان مثال ، آندره ایگوودالا یکی از تحلیل گران این رویداد است و با توجه به سابقه خود با استف کوری ، می توانید برخی از دیوانه های جنسی را که تصور کرده تصور کنید. در کلیپ زیر ، Iguodala شنیده می شود که با کاری صحبت می کند ، جایی که او او را به خاطر پیراهن راه راه گورخر خود تفت می دهد. ایگوودالا قبل از اینکه کاری به خنده بپردازد ، پرسید: “چند گورخر باید بمیرد تا شما به پرواز درآید.”

این دو نفر دارای یک ماده شیمیایی هستند که مربوط به دوران مشترکشان در گلدن استیت است و بر اساس کلیپ ، مثل اینکه ایگی هرگز از منطقه خلیج خارج نشده است. کاری به دلیل انتخاب مدش به ندرت تفت داده می شود ، بنابراین نمی توانید از پایین کشیدن چند گیره او بخندید.

همانطور که برای خود مسابقه ، کاری و منینگ در حال حاضر پس از نه سوراخ 3 با افت 3.

مسابقه

کریستین پیترسن / گتی ایماژ برای مسابقه