دو سال گذشته ظهور و سقوط R. کلی را در چشم دید. سالها ادعای سو abuse استفاده جنسی سرانجام به طریقی غیرقابل گریز او را گرفتار کرد. همسر سابق او ، آندره کلی ، با داستان های ترسناک خود از ازدواج با خواننده که شامل اتهامات سو abuse استفاده در خانه بود ، پا به جلو گذاشت.


پاراس گریفین / گتی ایماژ

در یک کلیپ برای یک قسمت آینده The واقعی، آندره آلی کلی در مورد عواقب روابط آنها از جمله دلیل اینکه نام خانوادگی خود را حفظ کرده است ، دقیق شد.

وی گفت: “این برای بچه ها و برای من است ، زیرا من نام خود را با خون ، عرق و اشک پرداخت کردم. به معنای واقعی کلمه ،” وی ادامه داد: “در پایان روز ، مردم باید بدانند که نام خانوادگی ما اجاره اتومبیل نیست. این مانند پایان ازدواج نیست ، آن را پس دهید.” وی سپس توضیح داد که همه زنانی که در کنارش نشسته بودند ازدواج کرده اند.

صرف نظر از خود وی گفت ، او می تواند مدافع علیه خشونت خانگی باشد و از برنامه خود برای روشن كردن وضعیت خود ، به امید كمك به دیگران ، استفاده كند.

“این بسیار دشوار است اما من همچنین باید فهمیدم که مردم به خاطر همان چیزی که درباره آن کنجکاو هستند مرا به صلیب می کشند. در پایان روز ، اگر نام خانوادگی من کلی نبود ، شما در اینستاگرام نبودید و نمی خواستید او گفت: “من به دنبال من می گردم و TMZ با من تماس نمی گیرد.” “اگر كلی 2020 را با تلفن من تماس می گیرد. اگر كلی من را سوار می كند منظره و من می توانم در مورد آگاهی از خشونت خانگی صحبت کنم ، من به استفاده از این نام ادامه خواهم داد. “

وی افزود: “آنچه با نام خانوادگی خود انجام می دهم باید مهمتر از این باشد که چرا آن را نگه داشته ام.”

کلیپ زیر را ببینید