وقتی فصل گذشته لس آنجلس لیکرز آنتونی دیویس را به لیست خود اضافه کرد ، بسیاری احساس کردند این تیم بلافاصله مدعی عنوان قهرمانی شده است. در پایان ، مطمئناً این اتفاق افتاد زیرا آنها در حالی که در این مسابقات عنوان NBA را کسب می کردند ، در کنفرانس غربی اول شدند. لیکرز در فصل بعد کاملا مسلط بود و فقط منطقی است که دیویس بخاطر تلاشهایش پاداش بسیار خوبی گرفت.

دیروز ، دیویس قلم قرارداد 5 ساله 190 میلیون دلاری با لیکرز را بست که تا سال 2025 در تیم باقی بماند. اکنون ، AD و لبرون جیمز برای سالهای آینده یک دوتایی پویا خواهند بود. دیویس پس از عقد قرارداد بزرگ خود ، با Spectrum Sportsnet درباره این معامله و اینکه چرا می خواهد با رنگ های بنفش و طلای برگردد صحبت کرد.

آنتونی دیویس

Jevone Moore / Icon Sportswire از طریق گتی ایماژ

دیویس گفت: “من فقط می خواستم روزی را یکبار انجام دهم.” “بدیهی است که قهرمانی با LA بسیار عالی بود. تیم راب (پلینکا) کنار هم قرار گرفتند ، و جانی (باس) کنار هم قرار گرفتند ، و لیندا (رامبیس) و همه افرادی که در دفتر کار بودند شگفت انگیز بود و ما کار خاصی انجام دادیم. به خصوص با همه اتفاقات در سال 2020. فکر نمی کنم تردیدی وجود داشته باشد که من می خواهم برگردم ، این فقط سعی داشت که تدارکات و بهترین کارها را برای من و خانواده ام کشف کند و من توانستم یک معامله امروز انجام شده است. “

در حال حاضر ، لیکرز به عنوان گزینه های مورد علاقه به فصل آینده می رود و اگر AD بتواند سالم بماند ، شاید او در مسیر رقابت MVP باشد. در هر صورت ، یک زمان هیجان انگیز است که طرفدار لیکرز باشید.

[Via]